Am bicicletă! E utilă, e şi cochetă!

iunie 11, 2009 at 1:01 pm 4 comentarii

By Ajda:

Fetelor doar ce am venit de la o tură in oraş pe noua mea bici! Am fost azi la Bucureşti şi am cumparat o Nirve Lahaina Coccoabutter! E adorabilă! Sunt fericită ca un copil!

10062009055

nirve-lahaina-cocoabutter

10062009054

Iată câteva cuvinte din partea celor de la Nirve, despre minunatele biciclete cruiser, ca cea pe care am cumpărat-o eu azi!

“Ar fi interesant să ne intoarcem in timp pentru a identifica momentul in care pe strazi şi-au făcut aparaţia primele biciclete cruiser şi chopper. Dar şi mai interesant este motivul pentru care acestea au avut succes. De fapt bicicleta cruiser a derivat dintr-o motocicletă la care nu s-a mai ataşat motorul, greutatea insemnată şi angrenajul single speed (un singur raport) confereau stabilitate şi fiabilitate. Pe lângă aceste ciudate calităţi, forma clasică conferea un confort deosebit in mers.

In decursul anilor a urmat o perioadă de regresie pentru că pasionaţii de biciclete au migrat spre tentantele MTB şi BMX, dar după o decadă de biciclit pe noile MTB-uri şi BMX-uri unii au realizat că doresc altceva. Poate nu era atât de importat să am 27 de viteze şi frână de disc cât faptul de a avea o bicicletă care să-mi ofere confort maxim pentru o plimbare prin oraş. Cruiserele au intrat din nou pe piaţă, de data asta asimilând aspectului retro deja cunoscut, tehnica avansată a inceputului de secol XXI.

Acum putem vorbi de Nirve, un brand american care işi păstrează un loc fruntaş in producţia de biciclete cruiser, sport cruiser şi chopere. Nirve la fel ca in serialul Orange County de pe canalul Discovery produce aceste biciclete şi acorda o grijă deosebită pentru fiecare detaliu. Astfel culorile sunt alese cu grijă, asortate cu şaua şi manerele ghidonului. Accesoriile puse la dispoziţie se integrează perfect in fiecare bicicletă. Totul te face să inţelegi că o bicicletă poate insemna stil şi eleganţă, mult mai mult decât anostele mountain bike-uri. Aşa cum Harley Davidson reprezintă un stil aparte in lumea motociclismului, cruiserele şi chopperele de la Nirve aduc eleganţă şi confort in lumea bicicletelor.”

nirve_sunflower

nirve-lahaina-pink-pearl

Entry filed under: Fete pe biciclete, VeloBello fashion. Tags: , .

Accidente in parcare (?!) Cerceii VeloBello

4 comentarii Add your own

  • 1. Chichiridiche  |  iunie 11, 2009 la 1:49 pm

    ce frumoasa e :) bicicletuta mea incepe sa devina uratica.
    cred ca am sa o pictez, sa incerc cu vopsea de masina? sau cu ce merge? si unde as putea sa gasesc vopsea de masina in cantitati mici?

    Răspunde
  • 2. Catalin  |  ianuarie 18, 2010 la 10:21 pm

    Draguta , bicla .

    Răspunde
  • 3. Stefan  |  martie 22, 2010 la 6:14 pm

    Si eu am devenit mare fan al bicicletelor Cruisers.Mi-am achizitionat
    o Johnny Loco foarte foarte tare .Abia astept da ma dau cu ea prin oras

    Răspunde
  • 4. OanaVeloBello  |  martie 22, 2010 la 6:24 pm

    Johhny Loco? super tare, s-o stapanesti sanatos! De unde ai luat-o? Poate ne trimiti o poza.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 404,723 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

