Mica publicitate – Dahon Roo D7

septembrie 7, 2009 at 11:32 am 23 comentarii

O biciclistă s-a îndrăgostit subit şi iremediabil de un cruiser şi îşi vinde bicicleta pliabilă Dahon Roo D7. A fost scoasă la plimbare de câteva ori în parc, maxim 20-30 km, aşa că e aproape nouă şi nu are nici o zgârietură, pentru că a fost găzduită în casă. E încă în garanţie şi preţul e 1200 lei. Toate detaliile tehnice le găsiţi pe site-ul producătorului, aici.

Despre Dahon vă pot spune că este o bicicletă foarte fiabilă, fâşneaţă, mică şi foarte uşor de manevrat. Prinde viteze considerabile, dar e făcută pentru oraş, să te strecori cu uşurinţă în trafic, să o împachetezi când ajungi la destinaţie şi să o iei cu tine. Pliată, ocupă foarte puţin spaţiu şi o poţi lua în concediu, în portbagajul maşinii sau în tren.

Lăsaţi un comment dacă vă interesează bicicleta şi vă punem în legătură cu proprietara.

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri. Tags: .

Poştaşul pe bicicletă Plimbare?!

23 comentarii Add your own

  • 1. Florin  |  septembrie 7, 2009 la 11:34 am

    Trebuie sa recunosc, e inovatoare. Insa nu as da niciodata atatia bani pe o bicicleta. In fond.. Face acelasi lucru :D

    Răspunde
    • 2. OanaVeloBello  |  septembrie 7, 2009 la 12:04 pm

      Sigur, sunt alegerile fiecaruia. Asta nu e nici cea mai scumpa si nici cea mai ieftina bicicleta. Am citit ca tendinta de anul acesta e contrara tuturor asteptarilor: se vand mai bine bicicletele scumpe, ce depasesc cu mult 300E.

  • 3. ggl  |  septembrie 7, 2009 la 1:16 pm

    Am tot văzut din astea dar nu aş fi crezut că se fac chiar atât de mici.

    Răspunde
  • 4. Alex  |  septembrie 7, 2009 la 3:06 pm

    @ggl… este o bicicleta superba… ca sa iti faci o idee de cat de bine se pliaza, incape ok intr-o sacosa ikea :) http://kentsbike.blogspot.com/2009/09/118-dahon-carrying-case.html

    Răspunde
  • 5. Andreea  |  septembrie 7, 2009 la 5:48 pm

    1200 e un pret foarte ok, avand in vedere starea buna in care se afla. Pretul actual e 1700. Am si eu bicicletuta din asta. Am scris despre ea aici. M-a oprit lumea pe strada sa vada ce e cu ea, de unde o am, cum se pliaza. Am facut multe demonstratii si stiu cativa care si-au cumparat-o in urma recomandarilor mele :D. Daca nu va deranjeaza ca e micuta si dati mai mult din pedale, merita sa o cumparati!

    Răspunde
  • 6. Mirciulici  |  septembrie 7, 2009 la 8:00 pm

    Salut Oana! M-ar interesa bicicleta, imi dai un semn pe Ym sau la mircea@mirciulici.ro? Sau eventual da-i proprietarei mailul meu si ne vorbim :)

    Răspunde
  • 7. ggl  |  septembrie 8, 2009 la 12:06 am

    In Cluj sunt 1650 sau aşa în magazin, deci 1200 e preţ foarte bun.

    Răspunde
  • 8. OanaVeloBello  |  septembrie 8, 2009 la 11:29 am

    @Mirciulilci, mailul tau a ajuns la proprietara. Sa ne anunti daca e ceea ce cauti. Bicicleta…nu proprietara :D

    Răspunde
  • 9. Mirciulici  |  septembrie 8, 2009 la 4:46 pm

    Pam pam! S-a dat :) Proud new owner of a red kinky Dahon bike! Nu ca ar conta f tare, dar Mircea primeste 5* la capitolul incredere :) Mercic mult :)

    Răspunde
    • 10. OanaVeloBello  |  septembrie 8, 2009 la 6:19 pm

      Ma bucur ca Dahonita si-a gasit un nou stapan, sa pedalezi cu placere!

  • 11. Andreea  |  septembrie 9, 2009 la 9:42 am

    Iata un exemplu ca Dahon rosu nu e numai pentru fete! Plimbare placuta!

    Răspunde
  • 12. Radu  |  septembrie 10, 2009 la 4:54 pm

    Am si eu una identica comandata de la bicicletepliante.ro prin curier. Este unica Dahon Roo D7 din Timisoara si i-am pus numele “Dakota” (cuvant unisex, care inseamna “prieten” sau “prietena”)

    Unii colegi m-au intrebat daca nu ma simt prea feminin cu ea. Este ROSIE. Si ca “echipament” port un tricou ROSU si tenisi ROSII sa ma asortez cu bicicleta mea.

    Nu, nu ma simt feminin ci foarte nonconformist, si e prima mea bicicleta pliabila. Este un magnet pentru fete, care mi-au cerut-o in repetate randuri sa le las sa dea o tura cu ea :D

    Răspunde
    • 13. bubu  |  februarie 15, 2010 la 9:09 pm

      radu, daca te gandesti sa o vinzi anunta-ma!

    • 14. Radu  |  februarie 16, 2010 la 11:33 am

      @bubu: nu o vand, de-abia am comandat-o anul trecut din Bucuresti; dar intra aici : http://www.bicicletepliante.ro

    • 15. bubu  |  februarie 16, 2010 la 6:32 pm

      radu…..cum sa iti zic???? sunt totusi studenta, cu bani putini… cheltuieli multe…. mi se rupe sufletul sa dau pe ea 21 mil. :( sper totusi sa gasesc pana in martie una la un pret rezonabil, si poate ma intalnesc in trafic cu Dakota ta, ca si eu tot prin Timisoara o sa pedalez :)

    • 16. Radu  |  martie 15, 2010 la 9:50 am

      @bubu:
      wow…. i-au pus pretul vechi.. eu am luat-o la promotie cu 1698 ron…. promotia a durat cateva luni…
      La Veloteca aceeasi bicicleta pe site mai apare la pretul de 1798 ron.. Cea mai ieftina pe site-ul ce ti l-am dat este Eco S6…

      insa, am mai vazut ceva bitze Pegasus pliabile, foarte asemanatoare cu Dahon, cam la 800 ron. Cica Pegasus are parteneriat cu Dahon de unde rezulta asemanarea in design – asa mi-a spus vanzatorul cand m-am minunat si eu la vederea acelui Pegasus.

    • 17. Radu  |  martie 15, 2010 la 9:55 am

      @bubu: daca zici ca esti in Timisoara, cauta la magazinul X-Sport Bikes de langa piata Marasti – pe strada ce duce spre Bierhaus. Acolo am vazut acel Pegasus. Daca nu mai au, poate mai aduc la comanda.

  • 18. seascarf  |  septembrie 10, 2009 la 7:36 pm

    Rosu merge si la barbati. Roz insa… dar daca esti foarte nonconformist ai putea incerca :)

    Răspunde
  • 19. Gica Contra  |  septembrie 10, 2009 la 9:49 pm

    Mda… pentru unii e greu, pentru altii nu conteaza. Am si eu o camasa roz, a insistat nevasta-mea sa o port, eu nu am vrut… Acum m-am razgandit. Ca sa prind curaj sa pot merge cu bicicleta am nevoie sa ma antrenez facand alte lucruri iesite din comun care mi se par mai usoare. Unul este sa port camasa roz. Nevasta-mea se bucura, Eu insa simt ca se uita toti la mine ca la un ciudat dar am incredere ca trece.

    Răspunde
  • 20. portaeporta  |  aprilie 19, 2010 la 2:12 pm

    Amuzant, si interesant acest blog. Succes mai departe. http://www.portaeporta.ro/

    Răspunde
    • 21. OanaVeloBello  |  aprilie 19, 2010 la 4:42 pm

      multumim de aprecieri, facem tot posibilul sa scriem lucruri frumoase, interesante si utile pentru bicicliste si nu numai.

  • 22. Cazare pensiuni  |  aprilie 25, 2011 la 10:42 am

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

    Răspunde
  • 23. Mariana Mihaica  |  iulie 24, 2012 la 12:55 am

    mai este valabil anuntul? multumesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 407,424 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

