Two wheels, loads of mud – and zero testosterone

septembrie 16, 2009 at 3:59 pm 10 comentarii

By Simona

În câteva cuvinte tura din sudul Munţilor Făgăraş: plecat pe drum forestier, cu soare, urcat 28km până la 2000m, dormit la cort, urcat mai departe până la 2200m, coborâre cu pauze de cules afine :), ploaie torenţială cu fulgere şi tunete, coborâre cu bicla în braţe vreo 3 ore pe poteca accidentată şi alunecoasă după ploaie, coborâre pe drum forestier 30km (un deliciu, chiar dacă ne-am noroit până în măduva oaselor…) Bicicleta n-a fost chip s-o bag în casă decât după ce am trecut mai întâi pe la o spălătorie, pentru că era toată glazurată de noroi.

m fagaras4

m fagaras

m fagaras1

m fagaras 6

1880m

m fagaras5

m fagaras2

m fagaras3.pg

m fagaras 7

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, Fete pe biciclete, Poveşti din şa, Trasee de biciclete, cicloturism, ture. Tags: , , , , .

Cu bicicleta la pădure Descoperă România pe două roţi

10 comentarii Add your own

  • 1. lupulcelrau  |  septembrie 18, 2009 la 1:43 pm

    pune-ti fata un portbagaj pe bicicleta aia, ca-ti rupi cocoasa carand rucasacul in spinare

    Răspunde
  • 2. Gica Contra  |  septembrie 18, 2009 la 2:03 pm

    Intr-adevar am observat si in Bucuresti mai multi biciclisti cu rucsacul in spate decat cu bagajul in portbagaj, De ce?

    Răspunde
    • 3. Andreea  |  septembrie 18, 2009 la 2:12 pm

      Pentru ca fac drumuri de scurtă durată şi nu au nevoie de el în Bucureşti sau poate că au în spate un laptop şi nu ar încăpea intr-un portbagaj, plus ca ar fi prea fragil… un portbagaj nu se potriveşte pe toate bicicletele. Nu poţi pune unul pe o cursieră sau pe o Electra cu floricele. După părerea mea nu se potrivesc :D

  • 4. Simona  |  septembrie 18, 2009 la 2:51 pm

    Apreciez grija voastra pt. cocoasa mea ;-) … E o problema delicata, cu bagajul / port-bagajul, mai ales cand e vorba de drumuri cu pante accentuate, de carat bicicleta in brate, ture de cel putin doua zile, cand apare suplimentar, cortul. Eu vorbesc din punctul meu de vedere. Sunt inca in cautarea solutiei care sa impace toate aspectele (de ex: sa nu fie spatele prea incarcat, dar si bicicleta sa fie cat mai usoara) si aplec urechea si la sfaturi. Ar mai fi multe pe aceasta tema, e de discutat, fiecare caz in parte, cu avantaje si dezavantaje… Ca o conceptie generala, e normal sa fie mai la indemana de aruncat un rucsac in spinare, mai ales daca nu e greu, dar si pentru ca majoritatea MTB-urilor nu au montat un portbagaj.

    Răspunde
    • 5. G.  |  octombrie 26, 2010 la 11:24 am

      Solutie pentru portbagaj, daca e tura de o zi, iar in traseu e necesar sa-ti mai cari bicla si in spate – se detaseaza cu usurinta rucsacul :

      Sistem QuickRelease & rucsaci

      http://www.klickfix.de/index.php?mod=12〈=en

      Merge montat pe orice tip de bicicleta pentru ca portbagajul se prinde de tija seii.

      Eu am asa ceva si sunt super-multumit.

  • 6. ggl  |  septembrie 22, 2009 la 9:47 pm

    Eu am mers o singură dată cu rucsac mai măricel (30 l) pe bicicletă şi a fost oribil. Tot sărea în toate părţile şi m-a durut spatele.

    Răspunde
    • 7. tinoD  |  ianuarie 24, 2010 la 10:26 pm

      Simona, poti sa descrii te rog mai amnuntit traseul? Pe unde se intra pe el? A fost circuit ?

  • 8. Simona  |  ianuarie 26, 2010 la 12:23 am

    Traseul nostru a fost un circuit de doua zile. Iata detaliile geografice: din Pitesti, cu masina, am luat directia Domnesti, Corbi, pana in ultimul sat de la poalele padurii, numit Slatina. Masina am lasat-o la o pensiune, pe Valea Doamnei. De aici, am mers in urcare foarte usoara pe forestier, aprox. 3-4 km pana la confluenta cu Valea Cernatului, al carui fir l-am urmat pana la golul alpin, spre Curmatura Malita. Valea este foarte pitoreasca, drumul forestier foarte bun in primii km si putin mai accidentat inspre iesirea la golul alpin, dar se poate parcurge, cu putin efort, intergal pe bicicleta. Au fost aprox. 25 km de la pensiune (600m alt.) pana in Curmatura Malita (1820 m). De aici ne-am continuat drumul spre Muntele Malita, pe triunghi albastru. Am innoptat langa o fosta cabana, nu i-am aflat numele, dar ciobanii ii ziceau cabana de la Malita. Era foarte cunoscuta pe vremuri…
    A doua zi, urcarea a continuat pana drumul s-a pierdut intr-o pasune, pe culmea Stanisoara, pana la 2200m. Pentru ca vremea dadea semne de schimbare spre rau, am decis sa ne retragem. Intorsi in Curmatura Malitei, am urmat triunghiul rosu, care traverseaza de-a coasta Muntele Malita si duce spre Muntele Furfescu. Intrarea am ghicest-o destul de greu, pentru ca poteca era bine camuflata in iarba inalta, jnepenis si afine. Pe aici, gasim poteca de picior, deci bicicleta a fost bagaj de mana. Cu atat mai greu cu cat a fost portiunea pe unde ne-a prins ploaia torentiala cu fulgere si cu mici rataciri. Aceasta a fost portiunea cea mai dificila. Intr-un final, am ajuns la Valea Rea (acolo e indicatorul aratat in prima imagine) care se continua cu lunga Vale a Doamnei.
    Pentru mai multe detalii, pot pune la dispozitie traseul inregistrat de GPS si harta. Imagini am postat si aici: http://picasaweb.google.com/popescu.sa/BikeFagarasulSudic#

    Răspunde
    • 9. Emu  |  iulie 9, 2010 la 2:50 pm

      Trimite-mi si mie te rog coordonatele GPS ale celui mai nordic punct unde ati ajuns pe drumul alpin de pe culmea Stanisoara. Vreau sa-mi fac o idee cam pana unde merge drumul.

      Multumesc,
      Emu
      emu@oaia-neagra.ro

  • […] dar spiritul de Aventura a biruit. Am amanat Transfagarasnul pentru o tura inspirata dintr-un RT de pe […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 409,714 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

