Bicicleta cu flori

februarie 20, 2010 at 12:47 pm 3 comentarii

Pentru că sunt cuminte şi silitoare ia uitaţi ce cadou am primit. Cuvintele nu-şi mai au rostul…

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , .

Câştigătorii IloveMyBike Bicicleta din bambus

3 comentarii Add your own

  • 1. Gingasia  |  februarie 20, 2010 la 7:02 pm

    Superb, unde gasim si noi?

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  februarie 26, 2010 la 6:49 pm

    E adusa din Olanda si a fost unica.

    Răspunde
  • 3. GabiSoare  |  februarie 28, 2010 la 12:55 pm

    hehe. dragut cadoul. s-a facut de biciclit prin frumosul bucuresti! Vreun post/fotografii privind treaba aceasta?

    Eu cum m-am plimbat putin , cum am dat peste un idiot la Universitate. L-am depasit la stop pe partea dreapta si a inceput sa ma claxoneze aratandu-mi oglinda. Probabil ca voia sa zica ca era sa i-o stric… nu stiu de unde i-a venit aceasta idee. Am vrut sa ma intorc la el sa-i arat degetul magic, dar era cu o doamna invarsta si m-am abtinut. Am ridicat din umeri, doar

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 52 other followers

Blog Stats

  • 411,294 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 52 other followers

