În goană după fuste

mai 10, 2010 at 4:02 am 6 comentarii

Ne pregătim de cea mai chic promenadă din primăvara aceasta, o plimbare pe două roţi în fuste pe biciclete! Ieri seară am fost cu Oana la Sprider Stores să ne alegem fustele potrivite pentru SkirtBike. Culorile calde ale hainelor şi  simplitatea lor ne-au inspirat să le fotografiem pentru a vă arăta şi vouă cât de uşor e să fiți chic, fără să alocați un buget prea mare.

Vara aceasta sunt la modă culorile pastelate, nuanţe de bej  şi albastru. Dungile marinăreşti, materiale gofrate, broderiile,  jeanşi combinaţi cu bluziţe hippie sau  cămăşi feminine,  rochite din in sau bumbac accesorizate cu o curea colorată și mărgele handmade, vă vor da un plus de sensibilitate şi feminitate. Recunosc că nu îmi place să merg la shopping pentru că de multe ori mă obosesc culorile foarte tari, însă aici m-am simţit chiar bine şi noul trend e pe gustul meu.

Dacă nu aveţi încă o fustă sau nu ştiţi ce vi se potriveşte mai bine, o să vă aduc aminte câteva din sfaturile Oanei:

  • Secretul constă in alegerea acesteia – contează materialul, forma, mărimea.

La Sprider Stores găsiţi fuste şi rochite de toate formele şi din materiale de foarte bună calitate. Îmi place că în primăvara aceasta magazinele au pus mai mult accent pe simplitatea lucrurilor, pe confort şi calitate. E important ca atunci când pedalaţi în fustă, să vă alegeţi una cu o textură mai densă – preferabil din in sau bumbac. Altfel, riscaţi ca vântul să o zboare cu totul şi să fiţi stânjenite de privirile celor din jur.

Imprimeurile florale vor fi mereu la modă :)

Fetelor, cu toate ştim că ne este greu să îndeplinim toate cerințele atunci când căutăm un obiect vestimentar :  să fie măsura potrivită, să aibă culoarea şi modelul  care ne avantajează…

  • Noi am testat cum ne-ar sta cu rochiţele dacă am fi pe o bicicletă. Am ajuns la concluzia că cea mai potrivită lungime pentru pedalat esta cea medie,  deasupra genunchiului, pentru că îţi oferă suficientă acoperire şi libertate de mişcare.

  • La fel de importantă este și forma fustei (rochiei). Gânditi-va că trebuie să aveti suficient spaţiu de mișcare, aşa ca cea mai potrivită din punctul nostru de vedere este cea în forma de A, mai stramtă sus și mai largă jos, sau dreaptă – în cazul în care nu este foarte stramtă.

  • un ultim sfat: este bine ca fusta să aibă jupă; din proprie experiență, indiferent de vânt, jupa va rămane mereu lipită de picioare.

După ce ne-am învârtit 2 ore prin magazin, ne-am decis într-un final ce vom purta la SkirtBike. Decizia a fost destul de grea, întrucât aveam prea multe opţiuni. Ce am ales? Veţi vedea pe 15 mai…

Vă recomand cu căldură să le călcaţi şi voi pragul. Modelele sunt drăguţe, numai bune pentru pedalat, culorile sunt calde şi feminine, iar combinaţiile de albastru, bleu şi alb vă vor duce cu gândul  la mare şi căsuţele din insulele greceşti…

Unde îi puteţi găsi?

  • accesând site-ul lor:  www.spriderstores.ro
  • în Bucuresti - Sun Plaza, City Mall, Liberty Mall si Iris Shopping Center
  • în țară: aici

Entry filed under: Fete pe biciclete, SKIRT BIKE, Tips and tricks, VeloBello fashion. Tags: , , , , , .

Velobelle la ”Prima Evadare” Oglindă oglinjoară, cine-i cea mai frumoasă biciclistă?

6 comentarii Add your own

  • 1. George Hari Popescu  |  mai 11, 2010 la 10:58 am

    Eu am pedalat de la Băneasa pe ploaie cu pelerina pe mine, iar asta mi se tot ridica, aşa că tot m-am udat la picioare. Oare aşa se întîmplă şi cu fusta?

    Răspunde
    • 2. Andreea  |  mai 12, 2010 la 12:15 am

      Experienta cu pelerina te-a determinat sa le dai sfaturi fetelor cum sa isi poarte fusta pe bicicleta? :)

      Da, din cand in cand fusta se mai ridica, depinde de material :D

  • [...] reveniţi pînă în 15 mai, chiar dacă nu aveţi în garderobă decît vreo 3 blugi. De exemplu, Oana şi Andreea au fost la shopping şi n-au plecat cu mîna goală. Am înţeles că nici cu portofelele goale. [...]

    Răspunde
  • 4. George Hari Popescu  |  mai 12, 2010 la 12:51 am

    Ei, nu numai pelerina, ci şi multă observaţie neparticipativă.

    Răspunde
  • 5. Constantin  |  mai 25, 2010 la 5:01 pm

    Imi place vestimentatia voastra. Vaporoasa si feminina.

    Răspunde
  • 6. Biciclistă în București « Velobello  |  septembrie 27, 2010 la 4:37 pm

    [...] scris aici un articol despre cum ar trebui să fie fusta pentru bicicletă. Însă cred că o biciclistă inventivă găseşte metode să ţină la locul ei orice fel de [...]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 404,717 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

