Maria Dermengiu-între familie, artă şi biciclete

aprilie 1, 2011 at 3:08 pm Scrie un comentariu

Nu am cunoscut-o niciodată pe Maria personal, dar datorită faptului că mereu îi citesc blogul – €“Marie Nouvelle Studio, o simt atât de aproape… Îmi place la nebunie latura frumoasă  a vieţii descifrată de ea acolo. Inspiraţii, artă, explozii de culori, fotografii, cuvinte care te motivează, călătorii, vise, dragoste, poezie – un mix de căldură şi frumuseţe pe care ea le transmite zi de zi.

It’s about LOVE, It’s about COMPASSION, It’s about KINDNESS and FAITH, It has nothing to do with LUCK. You get what you give, So give GOOD.

“Anything is possible in our lives when we stop denying ourselves the chance to see our own potential.” This blog is about art, beauty in all it’s forms and my work.

Lucrările Mariei sunt pline de viaţă, detalii şi tonuri optimiste, pentru că iubeşte cu adevărat ceea ce face.

Pentru că o apreciez şi pentru că lucrările ei mă motivează, m-am gândit să vă fac cunoştinţă cu Maria prin intermediul unui scurt interviu:

1. Spune-mi ceva despre tine-ocupaţie, pasiuni…

Sunt pictoriţă. Am un background bogat şi variat în sensul în care mi-am schimbat radical profesia pentru a rezona mai bine cu ceea ce sunt acum şi cine vreau să devin…
Iniţial am terminat Dreptul, am făcut şi o postuniversitara pe Studii Europene, însă la un moment dat am decis să-mi ascult instinctul şi să fac numai lucrurile la care mă pricep cel mai bine, şi aşa am ajuns la artă :)  am fost acceptată la University of Arts London.

2. Când ai început să pedalezi?

Acum un an mi-am cumpărat această bicicletă minunată, deoarece am conştientizat mai mult că trebuie să ne îndreptăm către o viaţă Green, aşa că am renunţat la maşină (pe bune!) şi am ales să merg cu bicicleta sau pe jos în oraş.

3. Ce bicicletă foloseşti în prezent?

Bicicleta mea : Dahon Roo roşie.

4. Cum te îmbraci/ce îţi place să porţi când pedalezi?

Mă îmbrac cât de cât comod… tenişi obligatoriu sau sandale romane dacă e vară. Te-am văzut în rochiţa pe bicicletă, tu erai? Foarte tare, ar trebui să încerc şi eu :)

Aici? Da, eu eram :)

5. Care e principalul motiv pentru care pedalezi?

Pedalez pentru mişcare!

6. Ieşi împreună cu copiii tăi să te plimbi cu bicicleta? Ai avea încredere să îi laşi să meargă cu bicicleta la şcoală?

Ies doar cu fiul meu cel mare, care are şi el o bicicletă şi ne putem întrece în parc :)  Nu, nu aş putea să-mi las copiii să meargă cu bicicleta până la şcoală deoarece doar anumite porţiuni din trotuarele oraşului nostru sunt marcate pentru biciclişti, asta bineînţeles dacă nu sunt ocupate de maşini staţionate pe trotuar. Este foarte periculos chiar şi pentru adulţi câteodată, iar şoferii nu au instinctul format să fie atenţi şi la biciclişti, deoarece nu suntem o ţară cu astfel de preocupări cotidiene…

George Hari Popescu a scris un articol foarte interesant pe tema aceasta pe care vă invit sa-l citiţi aici. Pe scurt:

Francesco Tonucci crede într-un viitor în care oraşele europene vor fi împînzite de copii care merg singuri la şcoală pe jos sau cu bicicleta.  În cadrul prezentării sale de la conferinţa Velo City 2011 (23 – 25 martie, Sevilla), liderul proiectului Oraşul copiilor a descris acest cerc vicios: părinţii nu-şi lasă copiii singuri pe stradă deoarece li se pare periculos, dar în acelaşi timp oraşul pare periculos pentru că nu sunt destui copii care să meargă pe jos sau să pedaleze.

7. Care e cel mai plăcut aspect când pedalezi în Bucureşti? Dar cel mai neplăcut?

Cred că am răspuns mai sus la această întrebare :)  Aspectul cel mai plăcut este legat de faptul că faci mişcare, însă nu te poţi bucura de o anumită privelişte sau aer curat, decât dacă alegi să te plimbi doar prin parc.

8. Cum ar arăta oraşul ideal pentru tine şi copiii tăi?

Orasul ideal… probabil că cele nordice :)

9. Ce sfat le-ai da femeilor pentru a le încuraja să pedaleze?

Mişcare, mişcare, mişcare …. nu contează ce greutate ai şi nu trebuie să ai o bicicletă doar cu unicul scop de a mai da jos câte puţin, ci pentru simplul fapt că te mobilizează să ieşi din casă, să iei aer şi să-ţi consumi  din energia negativă acumulată peste zi.

10. Ce măsură importantă crezi că ar trebui luată ca lumea să renunţe la maşină în favoarea bicicletei?

Trotuare mai largi pentru a te putea plimba cu bicicleta …şi de ce nu…un preţ mărit al gasolinei pentru maşini.

 

Mulţumesc Mariei pentru timpul acordat şi pentru că mi-a permis să postez aceste fotografii pe Velobello.

Entry filed under: Fete pe biciclete, Portret de biciclistă, VeloBello fashion. Tags: , , , , .

Bike Picnic cu portocalele mecanice Aventurile Anei în remorca specială pentru copii

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 409,701 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

