Cu bicicleta pe Transalpina

aprilie 28, 2011 at 12:15 pm 5 comentarii

 by Oana Drăgulin
credit foto: Silviu Vlasceanu

Perioada concediilor se apropie, iar biciclistele deja se gândesc unde să plece în vacanţă. Dacă doriți să schimbați puțin aerul, să vă încălziți mușchii și să vă relaxați, vă recomand șoseaua Transalpina din Munții Parâng.

Până anul trecut, această șosea nu era asfaltată. De aceea, a rămas încă o zonă destul de izolată și de liniștită. Este astfel ferită de turiștii gălăgioși, devenind astfel  un loc excelent pentru deconectare, plimbare și relaxare.

Despre traseu

Traseul poate începe de la Novaci. Încă de acolo, peisajul este minunat. Dacă ai norocul să fie senin, în timp ce urci, orizontul îți dezvăluie priveliști din ce în ce mai frumoase.

Noi am urcat până în pasul Urdele, cel mai înalt punct (2 145 m), până acolo era asfaltat. Drumul poate continua până la Sebeș. Pentru un biciclist amator, nu foarte antrenat, drumul de la Rânca până în Pasul Urdele poate fi făcut în aproximativ 3 ore. Pentru informații actualizate legate de starea drumului, puteți urmări transalpina.biz.

Obiective turistice

În zonă se mai pot vizita Peștera Polovragi și Peștera Muierilor. Peștera Polovragi se află la aproximativ  1 km de la Mănăstirea Polovragi. Drumul până acolo este foarte plăcut și ușor de făcut atât pe jos cât și cu bicicleta. Peștera Muierilor se află la aproximativ 5 km de Mănăstirea Polovragi.

Concediu plăcut!

Entry filed under: Fete pe biciclete, Poveşti din şa, Trasee de biciclete, cicloturism, ture. Tags: , , , , , , .

Povestea 15 – Ciclismul urban te mentine modest Bikewalk revine

5 comentarii Add your own

  • 1. simplybike  |  aprilie 28, 2011 la 5:39 pm

    Wow, este superb acolo! Ce poze frumoase si peisaj minunat! Mi-ar place sa fac acest traseu o data, mersi de idee!

    S.

    Răspunde
  • 2. emanuel  |  iulie 12, 2011 la 4:00 pm

    Ce mi-ar placea sa ajung si eu pe acolo!!!

    Răspunde
  • 3. Radu Marian  |  martie 26, 2013 la 11:06 am

    Saluatre, intentionez si eu sa parcurg traseul cu prieteni in vara acestui an, suntem din bucuresti si am dori mai multe informatii in special legate de transport tren sau autocar sau masini pana la novaci de exemplu, eventuale pensiuni pe traseu. Cum ati ajuns la Novaci mai bine zis cu ce ?V-ati cazat pe drum la cort sau pensiuni? Multumesc anticipat de ajutor si o zi buna! Pozele absolut superbe BRAVO.

    Răspunde
    • 4. Silviu Vlasceanu  |  martie 27, 2013 la 3:18 pm

      Salut,

      Noi am facut un tur mai lung prin toata Oltenia, asa ca am mers cu bicicletele pe masina si ne-am cazat in mai multe locuri. In zona am stat la Ranca, la pensiunea Valea Mariei. La momentul respectiv avea preturi foarte bune (cca. 70 lei/noapte) pentru conditile oferite; acum nu stiu care mai e situatia. Insa zona e plina de pensiuni si sigur gasesti ceva sa-ti placa. http://www.turistinfo.ro e un site de incredere in acest sens.

      Eu recomand extra-sezonul si extra-week-end-ul, pentru mai multa liniste, mai putin trafic si… pentru sentimentul placut de evadare.

      Multumim pentru complimente si spor la pedalat!

  • 5. Radu Marian  |  martie 28, 2013 la 10:22 am

    Salutare, in primul rand multumesc pentru raspuns pot afirma ca varianta cu trenul ne-ar incata mai mult dar nu stiu in ce masura putem ajunge in zona desi varianta cu masina este mai confortabila. O zi buna !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 52 other followers

Blog Stats

  • 411,318 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 52 other followers

