Cristina velo chic

mai 4, 2011 at 3:35 pm Scrie un comentariu

 

Azi dimineaţă m-am întâlnit cu Cristina care pedala în drum spre serviciu. Afară ploua mărunt, însă ea era destul de relaxată. Avea o bicicletă Gazelle Toer Populair proaspăt cumpărată de la Cityclete, după care m-am uitat cu jind când am aflat că s-a dat şi m-am trezit prea târziu. Am încercat-o şi eu, nu m-am putut abţine, aşa ca să văd ce am pierdut. E destul de greoaie, are 20 de kg, dar te face să te simţi minunat – e stabilă şi foarte confortabilă.


Cristina e tipul de biciclistă după care n-ai cum să nu-ţi întorci capul…e elegantă şi cochetă, iar micuţa Gazelle i se potriveşte de minune.  În plus, iubeşte bicicletele şi pedalează pentru relaxare:

” Probabil mulți s-au gândit că bucuria și încântarea de a merge pe bicicletă mă fac să par un copil, însă copiii se plictisesc repede de jucăria lor. Pentru mine, bicicleta nu este un mijloc de reducere a timpului petrecut în mijlocul de transport în comun sau în traficul haotic al capitalei. Bicicleta este un mod de relaxare, de detensionare în momentul în care pleci spre serviciu și o bucurie de a o revedea atunci când pleci înapoi spre casă.”


Mai avea o bicicletă olandeză, la care a renunţat cu greu, dar pe care i-a dăruit-o cu drag sorei ei.  S-a îndrăgostit de ea la prima vedere:

” Se întâmpla prin aprilie 2010, primăvară fiind, când olandezele au vizitat pentru prima oară Bucureștii noștrii. El a ales-o după caracteristicile tehnice, frâne pe tamburi, schimbător cu 3 viteze integrate în butucul spate, ax pedalier cu rulmenți, eu am ales-o cu inima. Dragoste la prima vedere, cum le place unora să spună.

Începutul a fost timid, pedalam cam doi kilometri dus-întors, locul unde îmi petreceam majoritatea timpului fiind aproape de unde stau. Cu timpul, distanțele s-au mărit și bicicleta a devenit una cu mine. Eram atât de fericită cu Ella, încât cred că acel seniment ar fi motivat orice persoană să pedaleze oricând, inclusiv pe ploaie. Vorba-ceea: „nu există vreme urâtă, ci doar haine nepotrivite”.

 După cum spune, vremea urâtă nu a contat azi pentru ea şi a ieşit în şa.  Spor la pedalat Cristina!

Entry filed under: Bike to work, Fete pe biciclete, VeloBello fashion. Tags: , , , , .

Budapest Critical Mass 2011 Şi pisicile iubesc bicicletele

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 406,686 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

