NoMad Super Girls

mai 6, 2011 at 9:49 pm 2 comentarii

Echipa NoMad este formată din 5 băieţi şi 3 fete. Nişte super fete aş zice – Emese Fodor – experimentată, Patricia Plumbotă -€“ tânără şi ambiţioasă şi Niji (Doina Ţiţei) – absolut frumoasă pe bicicletă şi nu numai :)


Emese Fodor

Doina Ţiţei

Patricia Plumbotă

Azi  la prezentarea echipei NoMad, am luat-o pe Patricia deoparte, fiind cea mai tânără membră şi am întrebat-o cum se simte că face parte din echipă:

” Sunt foarte fericită şi mă bucur că s-au gândit să formeze o echipă, pentru că poate ciclismul în România va fi văzut altfel. În plus, consider că o echipă are mai mult impact asupra publicului, decât dacă ai participa individual la un concurs.  Faptul că fac parte din NoMad m-a ajutat foarte mult, am primit o bicicletă de la Merida, mai ales că eu nu aveam o bicicletă bună. Pe viitor ne-am propus să participăm la toate concursurile din ţară, sperăm să ieşim şi la cele din afară.


NoMad Merida Racing Team

Despre membrii echipei:

” Suntem fete care mergem foarte bine, fiind în general tot timpul pe podium. Mă bucur în principal că îi cunosc pe coechipierii mei, că suntem în primul rând prieteni şi apoi membrii de echipă.

Concursuri preferate:

“Dintre concursurile din România, cel mai mult îmi plac Prima Evadare- ca organizare şi Geiger -pentru că are cel mai frumos traseu.

Ca sporturi conexe face trail running, iar iarna practică ski de tură şi până anul trecut a făcut ski alpin de performanţă. Prima ei bicicletă a fost Weeler 7700 cu un cadru imens (23) pentru înălţimea ei (1.68), cu furcă fixă, echipată slab şi cu toate acestea, a câştigat locul 2 la Sfântul Gheorghe, locul 1 la Liman şi Târgu Secuiesc. Apoi a avut o bicicletă Specialized Rockhopper, echipată Shimano Deore, frâne v-brake, furcă Manitou Magnum (sub 1500 lei). O bicicletă încă sub performanţele Patriciei, dar ea era mulţumită şi recunoscătoare celui care i-a dăruit-o – primul ei antrenor, domnul Bogdan Burghelea.

Acum în sfârşit visul de a face performanţă i s-a îndeplinit, face parte dintr-o echipă experimentată şi are o bicicletă de doar 11 kg. Mai uşoară decât Dahoniţa mea chiar.

” Psihic sunt pregătită oricând pentru un concurs, ştiind că el îmi provoacă numai plăcere. Chiar dacă am vreun ghinion în timpul cursei, uit repede de el, pentru că am prilejul de a întâlni prieteni şi prietene pe care îi cunosc datorită bicicletei. “

Vă doresc mult succes fetelor!

Entry filed under: Fete pe biciclete, Portret de biciclistă. Tags: , , , , , .

Şi pisicile iubesc bicicletele Škoda Velo Challenge

2 comentarii Add your own

  • 1. Niji  |  mai 7, 2011 la 8:26 am

    Mulțumim Andreea!!!!!!

    Răspunde
  • 2. Bogdan Antohe  |  mai 7, 2011 la 9:08 am

    Frumoasă echipă. Sunt sigur că nu o să auzim de numele NoMad Merida doar în România.

    Long live the Team!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 408,843 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

