Echipa Velobello la Prima Evadare

mai 9, 2011 at 1:55 am 19 comentarii

 

E prima dată când vin la Prima Evadare. De 3 ani de când se ţine, nu am îndrăznit nici măcar să particip ca fotograf amator. Însă azi am avut un motiv în plus să mă aflu acolo. Vremea al naibii de rea i-a descurajat pe mulţi dintre participanţi care au renunţat să se mai prezinte la start. Şi sor’mea era la un pas să renunţe, însă i-am fost alături şi am încurajat-o. Oricum nu i-ar fi stat ei în fire să se oprească, odată ce a intrat în cursă.

 Înainte de start am întrebat-o cum se simte:

A:  Oana, ce faci aici? Nu ţi-e teamă de noroi?
O:   Ba da, anul trecut a fost cam mult noroi şi am mers greu. Anul acesta cred că va fi şi mai greu.
A:  Cam în cât timp crezi că vei termina cursa?
O:  Sper în patru ore (timpul de anul trecut), dar vremea n-arată destul de bine şi dacă e mai mult noroi pe traseu o să merg mai greu decât de obicei. Îmi doresc doar să ajung întreagă, sănătoasă şi cu bine la sfârşit.
A:  Sunt multe fete azi la Prima Evadare?
O:  Nu ştiu, am văzut câteva, sunt curajoase…Mi-e cam teamă aşa, ca la orice concurs. Mă rog să nu fac pană că nu ştiu s-o repar (şi râde).

A:  Oana, din ce echipă faci parte azi?
O:  Velobelloooo…
A:  Bravooo! Succes!

 Apoi am întâlnit o altă fată drăguţă (Andreea):

A:  Cam în cât timp crezi că vei termina cursa?
Andreea: Important e să o termin, nu contează în cât timp şi să nu păţesc nimic, să nu mă accidentez.
A:  Cum te simţi azi că participi pe noroiul asta?
Andreea: N-am vrut să particip la început, dar au fost două zile cu soare şi prietenii mei m-au păcălit. Când am văzut aseară vremea, nu mai avea rost să renunţ. Am muncit prea mult, m-am pregătit, am pregătit şi bicicleta…

Şi s-a dat startul…

 Start cu coşuleţ cu tot  :)

Nu mă gândeam că o să ajung şi la finish, căci planul era să mă întorc acasă. A fost un sentiment de moment şi m-am urcat în maşina organizatorilor, plecând către Snagov. Mulţumesc Anca!

 Acolo, agitaţie mare. Se montau corturi, garduri, se pregăteau medaliile, iar fotografii îşi căutau locul cel mai bun ca să surprindă momentul. M-au impresionat foarte mult rapiditatea cu care se mişcau voluntarii, zgomotul elicopterelor ce filmau competita din aer,  buna cominicare dintre Daniel Sardan (organizatorul)  şi echipele de voluntari, marea forfotă ca totul să iasă perfect când primul concurent va sosi.

Oricât de mult s-a comentat asupra noroiului şi a vremii capricioase, nimic nu se compară cu organizarea impecabilă – mâncare din belşug, fructe, apă, traseu bine marcat, cort încălzit, camioane care cărau bagajele ca hainele bicicliştilor să fie curate la final, autocare şi camioane care asigurau transportul înapoi în Bucureşti, ATV-uri care aduceau concurenţii răniţi sau care abandonau cursa, asistenţă medicală permanentă, voluntari care ajutau şi încurajau concurenţii în timpul traseului, voluntari care notau timpul fiecăruia la sosire şi îl treceau automat online. Adică dacă stăteai în fotoliu acasă, aflai dacă prietenii tăi au terminat Prima Evadare, în timp real.

 Absolut minunat câtă muncă şi cât suflet au depus organizatorii în acest eveniment, care este cel mai bine organizat concurs din România. A fost o Primă Evadare mai grea ca niciodată. Pe lângă pasiune, trebuie să ai un caracter puternic şi multă ambiţie că să rezişti presiunilor. Felicitări tututor care s-au încumetat să participle şi mai ales celor care au terminat.

Primul concurent sosit a fost Cleppe Wouter (12:13:18).



Prima biciclistă a venit după aproximativ trei ore (13:23:33). Spre surprinderea mea, dar cred că a tuturor, premiul întâi la categoria feminin a fost câştigat de Zsuzsi Gyurka, care are doar 14 ani. Cu siguranţă vom mai auzi de ea pe podiumurile altor competiţii. Bravo!


 Pe locul 39 la categoria de vârstă 18-29 de ani, l-am întâlnit pe Bogdan Antohe. M-am uitat de trei ori la el până să-l recunosc, căci nu mă aşteptăm să fie prezent şi mai ales să obţină un loc aşa fruntaş în clasament. Bravo Bogdane, dragă! E un început promiţător. Succes! (Poţi vedea la ce maratoane şi-a propus să meargă aici ).


La un moment dat, toată atenţia fotografilor s-a concentrat pe Andreea Zeicu, o super gagică. Arăta bine, era într-o stare fizică maximă şi toată un zâmbet. Iată ce mi-a spus:

” De fapt pentru mine este a doua evadare, pentru ca am mai participat şi în 2010. De data aceasta a fost mai greu decât anul trecut, dar mă simt mai bine datorită rezultatului. Sunt pe locul 6, ca timp (15:02:38), dar având în vedere că sunt două tipe clasate pe locul 5, se decalează şi probabil voi fi pe 7. În plus, sunt printre primii 150, am făcut o grămadă de masculi …yeah! “

După aproape 8 ore de la start(17:51:40), iată că a apărut şi velobella Oana Deliu (sor’mea). Deşi estimase să termine în 4 ore, se pare că a fost extrem de dificil pentru ea. E cu adevărat curajoasă, având în vedere că se urcă pentru prima dată pe MTB anul acesta. A ajutat-o faptul că aleargă prin parcuri şi se antrenează pentru maratoane, dar şi că pedaleaza aproape zilnic în drum spre serviciu. Felicitări, draga mea! Sunt tare mândră de tine! Ieri la Eco maraton, azi la Prima Evadare…nu ştiu de unde atâta energie.



Felicitări concurenţilor şi organizatorilor! Vouă cum vi s-a părut? Aştept păreri :) Voi reveni cu o galerie foto în curând. O saptamană frumoasă tuturor!

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri, Fete pe biciclete. Tags: , , , .

Oldies but goldies Galerie foto Prima Evadare

19 comentarii Add your own

  • 1. Vlad  |  mai 9, 2011 la 8:42 am

    Ah, ce bine am facut ca nu m-am dus!

    Răspunde
  • 2. ionut  |  mai 9, 2011 la 10:52 am

    “vlad” ..foarte bine ai facut

    Răspunde
  • 3. Doina  |  mai 9, 2011 la 12:19 pm

    Felicitari fetelor:) Bravo voua, pentru curaj si participare dar si pentru reportaj. Mami e mandra de voi.:)

    Răspunde
    • 4. Andreea  |  mai 9, 2011 la 1:04 pm

      una participa, alta comenteaza :) Macar atat am putut face si eu.

  • 5. Silviu  |  mai 9, 2011 la 1:44 pm

    Fetelor, felicitări pentru rezultate și reportaj, fiecare cu meritul ei :P

    Vlad, ai ratat o baie în nămol pe cinste :D

    Răspunde
  • 6. Bogdan Antohe  |  mai 9, 2011 la 4:08 pm

    Nici mie nu îmi venea să cred când te-am văzut, printre zecile de bliţuri. Bine, adevărul e că vedeam destul de prost de la noroiul depus pe faţă (ochelarii îmi muriseră de pe la km 25) :)

    Mă bucur că velobellele au fost la Prima Evadare (una dintre ele, chiar făcând cursa). La anu să faceţi schimb de roluri, da?

    Şi la Triathlon Challenge contez pe tine ca fotograf amator ;)

    Răspunde
  • 7. Prichiluna  |  mai 9, 2011 la 4:52 pm

    Felicitari curajosilor care au infruntat vremea!

    Răspunde
  • 8. MBZ  |  mai 9, 2011 la 8:25 pm

    Cu siguranta Zsuzsi Gyurka, nu are 14 ani. Avea 14 ani acum 3 ani cand a participat la primul maraton Geiger MTB Challenge si a iesit pe podium.
    Mai verifica :)

    Răspunde
  • 10. MBZ  |  mai 10, 2011 la 1:26 am

    29-09-1996 data nasterii.
    Varsta este de juniorat dar are foarte multe concursuri la activ fiind chiar Campioana Nationala de Juniori anul trecut.
    Este o sportiva care promite foarte mult, avantajata de traseele mai putin tehnice (unde nu este foarte bine pregatita). Oricum probabil ca in 5-6 ani va sta locul unu ocupat la orice concurs la care se prezinta.
    Inca o modificare la echipa Andei. Numele oficial al echipei este incepand cu 2011 Pro Cycling Geiger Team.
    Cele bune.

    Răspunde
  • 11. Alex  |  mai 10, 2011 la 1:52 am

    Bun articolul !
    Ramane totusi un mister – despre fata din prima poza nu s-a scris nimic ? :)
    Si ea a zambit frumos…dar cum s-a descurcat , clasament , etc ? :)

    Răspunde
    • 12. Andreea  |  mai 10, 2011 la 8:51 am

      eu nu stiu cine este…daca stie cineva sa ne zica si noua :)

  • 13. George Hari Popescu  |  mai 10, 2011 la 10:09 am

    Avem fete de valoaaareee!

    Răspunde
  • 14. Crivoi  |  mai 10, 2011 la 12:54 pm

    felicitari Oanei, eu am fost cea din interviu, locul 24

    nu prietenii m-au pacalit ci vremea, prietenii m-au sfatuit sa nu particip, dar cine sa ii asculte?

    Răspunde
    • 15. Andreea  |  mai 10, 2011 la 1:12 pm

      Am inteles eu gresit…oricum ar fi, bravo Andreea!!! Ma bucur ca ai terminat si tu

  • 16. Mihai Cioineag  |  februarie 17, 2012 la 2:12 am

    Va rog daca aveti vreo poza cu bicicleta numarul 826 sa mi-o trimite-ti si mie. Nu m-am gasitin nici o poza din cele peste 3000 facute. Adresa mea de mail e cmcnismo@yahoo.com Multumesc

    Răspunde
  • 17. Trofeul de MTB de la Onesti « Velobello  |  aprilie 22, 2012 la 10:47 am

    [...] Inca un maraton de bicicletete la Onesti! Cu un usor iz electoral, ieri s-a desfasurat al doilea concurs de biciclete din oraselul meu si a fost un prilej de bucurie pentru copiii din zona, dar si pentru cei profesionisti, care au considerat cursa de 20 de km un antrenament pentru competitiile viitoare. Maratonul a adunat nume mari cum ar fi echipa NoMad Merida Racing Team, care a obtinut locul I atat la fete, cat si la baieti. Surpriza organizatorilor  a fost Gyurca Zsuzsa, castigatoarea la categoria feminin, care a ajuns pe locul 6 in clasamentul general. Zsuzsa a impresionat pe toata lumea anul trecut, cand a fost prima fata care a trecut linia de sosire la Prima Evadare. [...]

    Răspunde
  • 18. Femeile de la Prima Evadare » SkirtBike  |  mai 9, 2013 la 4:40 pm

    […] 2011 m-am dus la Prima Evadare în calitate de spectator (vezi aici) și m-a convins atât de mult, încât prin 2012 m-am implicat mai mult, ca voluntar. Bucuria pe […]

    Răspunde
  • 19. Femeile de la Prima Evadare | Radio GRADO  |  mai 12, 2013 la 10:16 am

    […] 2011 m-am dus la Prima Evadare în calitate de spectator (vezi aici) și m-a convins atât de mult, încât prin 2012 m-am implicat mai mult, ca voluntar. Bucuria pe […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 396,435 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

