Ana Bănică – “fata mea este model”

mai 28, 2011 at 8:54 am 3 comentarii

Mulți o știu pe Ana de la plimbările în grup cu bicicleta, pentru că n-are cum să treacă neobservată. Și noi o admirăm. O urmărim de pe vremea când încă n-avea o bicicletă personală…
De atunci și-a schimbat și părul, și 2 biciclete, dar năravul ba…continuă să pedaleze pe străzile Bucureștiului cât mai cochet posibil. Așa cum e…
Pentru că toată lumea mă întreabă cine e fata cu părul portocaliu de pe posterul SkirtBike, dacă  e din România, unii din Costa Rica au presupus că ar fi din Italia…vă invit s-o cunoașteți în interviul următor. E Ana…Ana Bănică, arhitectă de meserie, artistă, biciclistă cochetă, de multe ori cea mai cochetă, uneori motociclistă… desenează, visează…la cai verzi pe pereți.

1. Spune-mi ceva despre tine…

Pe scurt: arhitect de interior cu fire de artist care s-a aruncat în câmpul muncii pe cont propriu după câteva experienţe neplăcute la întalnirea cu rutina şi cu şefii cu orizonturi înguste. Rezultatul: un stil de viaţă modest dar mereu în schimbare, plin de surprize şi proiecte noi.

2. De cât timp pedalezi și unde îți place cel mai mult să mergi cu bicicleta?

Am învăţat să merg pe bicicletă când eram destul de mică, însă nu îmi aduc aminte cum am abandonat-o. Noroc că mersul pe bicicletă nu se uită şi am putut să descopăr, mult mai târziu din păcate, şi partea practică a sa. Abia acum trei ani am inceput să folosesc bicicleta ca mijloc de deplasare în oraş şi încă nu imi vine să cred că 5 ani de facultate am stat blocată în autobuze. Acum că am căpătat şi ceva experienţă reuşesc să urmez trasee care nu implică nici bulevarde aglomerate şi nici aşa zisele piste de bicicletă înghesuite pe trotuar, ocupate de maşini sau împărţite cu bieţii pietoni care nici ei nu mai înteleg nimic. Aşa că mă plimb pe strazi înguste, cu verdeaţă şi case fermecătoare care încet, fără stres şi cu mai puţini şoferi grăbiţi mă duc la aproape orice destinaţie.

3. Ce părere ai despre plimbăile în grup cu bicicleta în București?

Le văd ca pe o oportunitate de socializare, de schimb de idei şi de încurajare a celor mai timizi dintre noi care încă nu s-au obişnuit cu agresivitatea din trafic. Pe de altă parte este foarte important ca lumea să vadă că suntem mulţi, suntem uniţi, că ne dorim foarte tare să ne integrăm cât mai bine şi cât mai frumos şi corect pe străzile Bucureştiului şi că activăm în direcţia asta.

4. Anul trecut ai câstigat premiul de imagine la SkirtBike. Cum a fost ședinta foto oferită de Daniel Vrăbioiu?

Bizar în primă fază, fiindcă nu stiam cum e Daniel, ce fel de fotografii vrea să facă şi de unde vom începe. Însă ne-am înţeles foarte bine, totul a decurs natural, iar rezultatul este în spiritul retro al bicicletei mele.
credit foto - Daniel Vrăbioiu- www. daniel.vrabioiu.ro

5. Ce au zis prietenii când te-au vazut pe afiș?

Au compus versuri amuzante şi au chicotit. În traducere liberă, le-a plăcut afişul.

credit foto - Daniel Vrăbioiu- www. daniel.vrabioiu.ro

6. Toata lumea visează la “cai verzi pe pereti”; era o vorba pe care mi-o zicea mama mereu în copilarie. La voi cum s-a nascut acest proiect?

Visând la acelaşi lucru evident. La cai verzi pe pereţi care încet au devenit reali. Ne doream libertate de creaţie, de exprimare, clienţi simpatici şi interesanţi. Aşa că am făcut câteva schimbări grozave, printre care se numără şi demisia de la job şi rutină şi i-am dat bătaie.
Lucrând pe cont propriu în domeniul design-ului de interior, ne-a rămas mai mult timp liber pentru dezvoltarea proiectului Cai verzi pe pereţi, un magazin online de autocolante de perete decupate în diverse forme care mai de care mai simpatice. La început a fost o joacă, dar care odată cu timpul şi cu multe sacrificii a devenit o ocupaţie cât se poate de serioasă, deşi acum este încă la stadiul de mic atelier. Noi ne ocupam de tot ce presupune înfrumuseţarea unui spaţiu cu autocolante : creaţie, producţie şi montaj.

7. Ați avut cerințe de stickere cu biciclete?

Mai puţin, dar am făcut stickere pentru biciclete care schimbă total imaginea ei. La fel ca şi cu pereţii. La început nici noi nu ne-am dat seama cât de mult schimbă în bine wallstickerele pereţii unui spaţiu.

8. Ce aduce nou anul acesta Cai verzi pe pereți și cum privești dezvoltarea proiectului pe viitor?

Încercăm să introducem cât mai des noi modele pe site şi în curând vom popula şi rubrica “wall deco”.  Ne vom păstra obiceiul  şi vom avea numai obiecte creaţie şi producţie proprie.

Pentru viitor ne dorim să lucrăm cu cât mai mulţi oameni destul de curajoşi, încât să uite de convenţii şi să se lase pe mâna noastră cu încredere.

Entry filed under: Fete pe biciclete, Portret de biciclistă, SKIRT BIKE. Tags: , , , .

IDEAL premiază cea mai chic MTB-istă Motive în plus pentru SkirtBike

3 comentarii Add your own

  • [...] frumusețea paradei SkirtBike și acum mă uit cu jind prin fotografii. Nici nu mi-am dat seama că Ana, fata de pe afișul nostru, era și ea [...]

    Răspunde
  • 2. astamicu  |  mai 31, 2011 la 6:27 pm

    Sunt vedetă :)) Apar în ultima poză. Ariel e deja vedetă :))

    Drăguţ interviul, biciclista, bicla, TOT :)

    Ah şi SkirtBike a fost superb(e). Dar nu prea am înţeles finalul…

    Răspunde
  • 3. Cititorii au votat biciclistele « Velobello  |  iunie 16, 2011 la 11:06 am

    [...] ne-a trimis poze a avut câte o muză. Anul trecut, Daniel Vrabioiu ne-a trimis zeci de poze cu Ana Bănică, drept pentru care a fost aleasă SkirtBikeGirl (adica fata de pe afiș ) pentru această ediție. [...]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 396,490 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

