Femei pe Mătăsari review

iulie 11, 2011 at 9:33 pm Scrie un comentariu

Deși a trecut aproape o lună, festivalul de pe Mătăsari ne este încă aproape. A fost extrem de cald și limonada lui Iulian ne-a ajuns la suflet. Tot acolo, stau la loc de cinste cele trei zile minunate petrecute alături de femei talentate, femei frumoase, curajoase, femei care pot schimba lumea cu pasiunile lor, altfel de femei pe Mătăsari. Datorită lui Iulian Constantin Văcărean, femeile s-au “regăsit” într-un vis de vară pe primul catwalk din istoria Mătăsarilor, au pictat, au dansat, au dezbătut rolul lor în societate, au cântat în stradă, au jucat teatru, au citit și s-au lăsat citite, au dat spre adopție animale, au pedalat, s-au luptat pentru cauzele lor. Acest Iulian cu suflet uriaș, a reușit să schimbe percepția femeilor de pe Mătăsari și împreună cu o armată de voluntari, a organizat un festival exemplar, la care ne-ar face plăcere să participăm an de an.

Cum ne-am pregătit, ne povestește Simcute. Pe scurt, ne-am făcut un cer cu biciclete zburătoare și am invitat lumea să viseze cu capul în nori.

Am ajuns cu întârziere în prima zi, căci a trebuit să ne strângem toate lucrușoarele la un loc. Mai toate standurile erau deja aranjate, dar nici al nostru nu a întârziat prea mult. Am avut ajutoare de seamă :) Mai întâi am pus la punct expoziția foto SkirtBike, semnată de Daniel Vrăbioiu.

Apoi ne-am aranjat florile în coșuleț.

Am invitat-o pe Maria Dermengiu să picteze lângă noi.

Am pictat tricouri și pandative cu biciclete, iar Simcute ne-a încântat cu semne de carte cu bicicliste.

În fața noastră s-a dansat tango.

Și corul inocenților a cântat pentru Dana.

Oana le-a povestit trecătorilor care e treaba cu Velobello și cu femeile în fustă pe bicicletă, iar George de la Bicla.ro le-a oferit acestora răvașe despre istoria femeilor pe bicicletă.

Iată cum sună câteva:

  • “Cu tot noroiul și mizeria, MTB-ul ajută la eliminarea stereotipurilor despre cum trebuie să arate o femeie.” – Carol Waters
  • “Bicicleta a fost prima mașinărie care a redefinit cu succes noțiunea de feminin. Bicicleta a simbolizat ceva foarte prețios pentru femei: independența. “ – Sally Fox
  • “1909. Revista l’Auto respinge sugestia unei cititoare de a se organiza și o cursă pentru femei în cadrul Turului Franței. Primul Tour de France feminin se va ține în 1984.” – James. L. Witherell, Bicycle History

Apoi, când ne-am mai ridicat ochii din culori, am dat o raită să vedem ce alte minunății cu două roți descoperim pe Mătăsari.

Duminică, la final de festival, ne-am plimbat cu bicicletele ca să descoperim împrejurimile Mătăsarilor.

Mai vrem!

foto: Simcute & Chichiridiche

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri, VeloBello fashion. Tags: , , , , , , , , .

Paramongoli pe biciclete Zâmbet de biciclistă

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 407,359 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

