B.B.T.

martie 15, 2012 at 10:51 pm Scrie un comentariu

Cândva revista MBike avea dreptate, în ceea ce privește grija pe care ne-o purta tuturor referitoare la  bolile adulților urbani. Printre boli, birotita. Vă spun eu cum se manifestă- te duci la serviciu mai mult cu mijloace de transport în comun, nu mergi pe jos pentru a câștiga timp, nu mai iei bicicleta pentru că nu ai unde să o parchezi la serviciu sau ai unde, dar locul nu e păzit și ți-e teamă să nu ți-o fure hoții, stai pe scaun la serviciu de la nouă ore în sus, în fața unui calculator, cu ochii cât broasca, să nu cumva să ratezi vreo linie și tot așa de vreo șase luni încoace, când am clacat. Mă paște boala, mă doare spatele, mi-au crescut dioptriile…Noroc că a venit primăvara și voi scoate negreșit bicicleta din casă!

Între timp am vizitat țări cu milioane de biciclete și nu pot decât să visez că mă voi muta acolo printre ele sau orașul meu va fi mai uman. Doro, o prietenă din Germania, cu care am bătut munții prin 2008, mi-a transmis scurte salutări din Munster, un oraș în care fiecare om are cel puțin două biciclete:

“hey andrea! hope you feel fine (in your new home). I have got a picture of my hometown münster, germany — everybody has two bicycles minimum here and we have special parking places! so keep on engaging for Bukarest-Bicycle-Town (BBT! hehe): greetings doro”

Vom fi vreodată BBT ? Vom umple vreodată gările de parcări cu biciclete?

Entry filed under: Advocacy, Bike to work. Tags: , , , .

O primăvară pe biciclete Vacanță la Roma

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 52 other followers

Blog Stats

  • 411,290 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 52 other followers

