Biciclistele din Parcul Carol

Mai 18, 2009 at 1:53 pm 1 comentariu

Cum ieri a fost o zi atat de frumoasa, am iesit la pozat bicicliste in parcul Carol. Poate era lumea ocupata cu vizitat muzee si Palatul Cotroceni, ca altfel nu-mi explic de ce am vazut atat de putine fete pe bicicleta in Carol. E un parc micut, cu alei nu foarte late si plin ochi de parinti cu copii mici asa ca am numarat pe degete fetele (mai mici sau mai mari) din parc.
Iata ce-am gasit:
Fete_pe_bicicleta 009Fete_pe_bicicleta 010Fete_pe_bicicleta 012
Mi-a placut foarte mult familia asta – ei doi pe bicicleta incadrand baietelul pe trotineta si incurajandu-l constant sa mearga pe ea.
A nice family
In final tot in Tineretului sunt cele mai frumoase bicicliste🙂
Bicicleta galbena
Sueta
Fete_pe_bicicleta 033 Fete_pe_bicicleta 030

Entry filed under: Fete pe biciclete, VeloBello fashion. Tags: .

VeloBello in parc Marsul Velorutionarilor

1 comentariu Add your own

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,543 hits

