Sunteti cu portocala?

Mai 23, 2009 at 5:45 pm 3 comentarii

Am iesit ieri seara la o plimbarica „dupa serviciu” impreuna cu Chichiridiche, asa ca fetele, pedaland agale pe biciclete prin parcul Herastrau. Pe langa priviri admirative am auzit tot felul de susoteli in spatele nostru, cele mai multe pozitive si asta pentru ca eram super dragute, cu biciclete rosii, imbracate bineinteles asortat. Nu ca asta o facem in mod intentionat, dar se intampla. Faza cea mai tare a venit din partea lui Cristi:

– Buna fetelor, sunteti cu portocala?
– Ha? Cum adica?
– Pai va vad mergand incet, sunteti incepatoare? Stiti, ca la masina!
– Aaaaa, cu lamaia vrei sa zici.
Si asa a ramas…incepatorii biciclisti ar trebui sa poarte o portocala ca semn recunoastere, sa fie ocoliti mai cu atentie de soferi.

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, Fete pe biciclete.

Conditii de lucru Prima mea bicicleta

3 comentarii Add your own

  • 1. Chichiridiche  |  Mai 24, 2009 la 12:12 pm

    :)) ca sa vezi…eram asa concentrata sa pun frane incat nici nu l-am auzit.

    Răspunde
  • […] 10.      Înainte să ieşi în trafic, poţi exersa pedalând  în parc, pentru a căpăta mai multă încredere în tine.  Până să mă plimb pe stradă dintr-un loc în altul, sor’€™mea m-a scos de “n” ori în Herăstrău. Am amintiri plăcute de atunci…Şi ca să vă aduc aminte, “Bună fetelor, sunteţi cu portocala?” […]

    Răspunde
  • 3. Sfaturi pentru bicicliste » SkirtBike  |  Mai 16, 2012 la 8:38 am

    […] 10.      Înainte să ieşi în trafic, poţi exersa pedalând  în parc, pentru a căpăta mai multă încredere în tine.  Până să mă plimb pe stradă dintr-un loc în altul, sor’€™mea m-a scos de “n” ori în Herăstrău. Am amintiri plăcute de atunci…Şi ca să vă aduc aminte, “Bună fetelor, sunteţi cu portocala?” […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,703 hits

