Unul din motivele pentru care vin cu bicicleta la serviciu

Mai 25, 2009 at 2:02 pm 2 comentarii

Se fac mai bine de 2 ani de cand m-am mutat la firma cea noua si pentru mine asta inseamna 2 ani de mers cu bicicleta la serviciu, de primavara pana toamna, cand da frigul si ploaia. Si asta doar pentru ca firma a montat un rastel in parcarea cladirii, special la cererea micului grup de biciclisti. Vestea buna e ca, in timp, lumea l-a observat si rastelul de 10 locuri a devenit neincapator pe timpul verii. Cu speranta in suflet, am mai cerut un rastel 🙂 si ghici ce…..a mai aparut unul si pe langa asta ne-au marit spatiul, ca sa nu ne ingramadim cand le parcam! Isn’t it nice!? Totul e sa ceri, incercati si voi!

Entry filed under: Bike to work.

Prima mea bicicleta Biciclistul de serviciu

2 comentarii Add your own

  • 1. Radu  |  Iulie 2, 2009 la 10:21 pm

    eu am facut o cerere cu caracter de petitie la locul meu de munca, pentru un rastel de 6 locuri care intarzie sa apara de o luna… voi repeta cererea, o sa pun iar toti colegii biciclisti sau nu, sa semneze din nou si o sa insist sa ia atata macar, iar la noi vom avea mai mult ca sigur rastelul sub cerul liber in curtea firmei, dar e greu sa lupti cu mentalitatea.. revin cu alt comentariu daca imi iese si obtinem rastelul… tineti-mi pumnii ca am nevoie 🙂

    Răspunde
    • 2. OanaVeloBello  |  Iulie 3, 2009 la 9:31 am

      Radu, insista, fii perseverent si vei obtine rastelul! Vor incepe sa vina mai multi si vor intelege si cei din conducerea firmei cat de important este pentru angajati sa aiba o parcare de biciclete. Nu stiu cum ai adresat problema, dar poate e nevoie de mai multa munca de convingere, niste formulari mestesugite care sa scoata in evidenta beneficiile, poate o analiza de pret si magazine de unde pot cumpara rastel. Unora trebuie sa le dai totul de-a gata, ca sa-i ajuti sa ia decizia.
      Ia legatura cu Geo de la BateSaua sa iti dea niste sfaturi in abordarea problemei. Are experienta cu bizonii 🙂

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,703 hits

