Mamici bicicliste

Mai 27, 2009 at 6:26 pm 4 comentarii

Umbland pe forumul ciclism.ro am gasit-o pe adi_dalma, o biciclista incepatoare fericita ca a avut curajul sa faca primul pas,  absolut incantata de noua ei achizitie si mandra de primele ei reusite in parcul Herastrau. Iata povestea ei, pe care o publicam aici, cu acordul expres al fericitei posesoare de Trek 4300 wsd, adica Women Specific Design, sa fie clar!

Mi-am luat Bicicleta Trek 4300 w!!!!

Hai sa va povestesc cum de mi-am luat eu bicicleta

Fetita mea de 8 ani a invatat sa mearga pe 2 roti cam acum 1 luna si jumatate. Buuuuun. Un DHS destul de bun pt.asa ceva zic eu. Dar parea mica deja.
Si……niste vecini ne-au corupt sa mergem impreun a in parc cu copii si biciclete…si …ne-am dat si noi pe bicicleta lor,
Si UFFF ZBANG
MI S-A PUS PATA…
mie…ca sotul meu saracu ‘ (si aici va rog, nu dati cu rosii in mine) isi dorea de mult bicicleta dar m-am opus eu (pe vremea aia locuiam in Dr Taberei si mi se parea periculos).

Asa ca… toti 3 frumos avem bicicleta noua. A mea e prima din viata mea (mama nu a vrut sa imi ia cand eram copil si ma dadeam doar ‘la schimb’ cu copiii de la bloc).
Eu am Trek 4300 , sotul meu Trek 7100 si fiica mea a vrut Btwin cu roti de 24″.

Am sacrificat cumva o vacanta la 5* in Turcia dar cred ca ne vom distra mai mult asa, NU????

Avem casti , rucsacele ce sa mai de toate.

Eu trebuie sa lupt cu ceva balauri din mintea mea (sunt cam plinuta) ca nu mi sta bine pe bicicleta dar in fine asa poate voi ‘topi’ ceva kg…

Deocamdata dam turul Herastraului si sincer nu ma vad deocamdata mergand pe sosea. Dar nu e bine …e minunat!!!!

Ne bucuram ca adi_dalma a ales sa impartaseasca cu noi primele experiente pe 2 roti si speram ca alte tinere mamici sa-i urmeze exemplul. Ii uram cat mai multe plimbari in aer liber si o asteptam la intalnirile VeloBello!

Nu conteaza cum arati pedaland, ci e important sa te simti bine, alaturi de familia ta, sa petreceti cu folos timpul liber, imbinand o activitate placuta cu putina miscare. Este un exemplu minunat pe care ea si alti parinti au ales sa-l ofere copiilor lor.

Entry filed under: Fete pe biciclete, Poveşti din şa.

Gata, deschidem butic! Pastiluta ciclistica

4 comentarii Add your own

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,654 hits

