din weekend

Iunie 15, 2009 at 8:17 pm 1 comentariu

A fost minunat la StreetDelivery şi am rămas surprinsă de cât de multă lume a fost prezentă pe strada Arthur Verona, la manifestările pregătite cu sârg de trupele de actori, elevi şi studenţi, de fete indemântice, iubitoare de frumos, băieţi pricepuţi in acrobaţii spectaculoase cu făclii, trupe interesante care au mixat din zori până in seară.

Am mâncat clătite şi am băut fresh de portocale, ascultând poveşti la pickup şi frunzărind tarabele cu cercei. Apoi am ajuns la BateŞaua şi am zumzăit in preajma lui Geo care impărţea zâmbitor pliante şi povestea tuturor despre biciclete, reguli, un oraş aerisit şi un trafic civilizat. I-am cunoscut şi pe cei de la Portocala, care au vopsit şi meşterit biciclete şi au dat lecţii de pedalat oricui dorea să incerce o bicicletă din rastel. In concluzie, au fost toate ingredientele pentru 2 zile minunate, petrecute in stradă, in mulţimea pestriţă şi veselă.

Şi să vă zic de bicicliste, că doar le-am urmărit ! Sunt foarte multe, cochete, frumoase, drăguţe, libere, increzătoare, mândre, cu biciclete accesorizate, care mai de care mai interesante ! Oau, am ramas uimită de cât de multe bicicliste (sau viitoare) au trecut pe la standul nostru să admire bicicletele şi să stea de vorbă cu noi. Iată doar câteva poze :

Entry filed under: Fete pe biciclete, VeloBello fashion. Tags: , , , , .

Promenada VeloBello StreetDelivery

1 comentariu Add your own

  • 1. sandu gheorghe dumitru  |  Iulie 4, 2010 la 11:12 am

    Aceste biciclete sunt niste jafuri
    Eu am preparat o bicicleta manual ce intrece ori ce asteptare
    Mai multe detali:
    Vizionztii adresa de imail :ghera_doru@yahoo.com
    Tel:0765621907

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,623 hits

