de la promenadă…

Iunie 16, 2009 at 7:14 pm 2 comentarii

Prima promenadă VeloBello a fost timidă, poate şi pentru că nu am anunţat din timp sau ora era prea matinală – duminica la ora 12 de obicei te recuperezi după o sâmbătă seara petrecută in oraş, in club sau cu prietenii la un chef. Dar cu toate astea mă bucur că m-am intâlnit cu Elena şi Andreea, cu Geo, Bogdan, Vlad şi toţi ceilalţi alături de care am pedalat duminică la prânz. Ne-am dus cu mic, cu mare, la o plimbare in ritm lejer de pe str. Arthur Verona până la Piaţa Coşbuc, să luăm bunătăţi de la Târgul Ţăranului. Din păcate, terasa cu French Bakery era in soare, aşa că n-am zăbovit foarte mult, am gustat din dulceţurile săseşti, am cumpărat urdă de Sibiu si kaiser afumat din Bucovina. Data viitoare vom căuta un loc răcoros, numai bun de relaxare.

Mulţumim lui Bogdan că ne-a făcut poze atât de frumoase:

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri. Tags: , , , , .

StreetDelivery invitatie la biciclit – Bikewalk

2 comentarii Add your own

  • 1. Radu  |  Iunie 17, 2009 la 10:27 am

    salutari din partea unui participant la Masa Critica Timisoara 🙂
    super faina initiativa 🙂 tineti-o tot asa, sa incercam cu totii sa infrumusetam orasele României prin caracterul pur si inocent al bicicletei. Bucurestiul mai ales are nevoie de tot mai multe astfel de initiative pro-velo.

    Răspunde
    • 2. velobello  |  Iunie 17, 2009 la 1:40 pm

      Multumim ca ne sustii si ca ai inteles ceea ce vrem sa transmitem! Te invitam sa ne trimiti poze cu bicicliste din Timisoara, ca sa le scoatem in evidenta si pe ele; sunt sigura ca aveti cu ce va lauda!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,676 hits

