BikeWalk#4

Iunie 22, 2009 at 1:12 am 8 comentarii

Astãzi a fost o zi superbã de biciclit. Ne-am adunat cu toții în fațã la Cicloteque într-un numãr uimitor de mare, adicã fațã de BikeWalk#1 când doar 5 bikewalkişti au curãțat pistele de pietonii care preferã mai mult sã meargã pe banda galbena decât pe trotuar, acum au fost cateva zeci…

Din pãcate ne-am impãrțit in 3 grupuri şi abia la Piața Victoriei ne-am întalnit cand mai aveam puțin panã la sfarşit, din cauza celor care nu au avut biciclete şi au fost nevoiți sã închirieze. Formalitãțile s-au fãcut foarte greu, cam 7 minute pentru o persoanã, spre nemulțumirea tuturor, care abia aşteptau sã plece. Ar trebui sã se ia mãsuri în aceastã priviințã, pentru cã în fiecare zi oamenii se confruntã cu aceeaşi problemã. Mereu când trec pe acolo vãd o coadã mare de oameni care îşi asteaptã plimbarea. Mã bucurã când îi vãd cã vor sã iasã la plimbare cu bicicletele într-un numãr cât mai mare, dar mã intristeazã pe de altã parte cand ştiu cât au de aşteptat şi asta doar pentru cã un singur om se ocupã de închirieri. Am aşteptat azi o ora şi jumãtate pentru o prietenã şi chiar am fost tristã cã a trebuit sa plec in tura a 2-a.

Cu toate acestea am apucat sã facem o plimbare pe cinste (cam 19 km am cronometrat eu-cei din prima turã au mers mai mult). Mi-a plãcut sã aud tot felul de remarci plãcute de genul “ce frumoşi sunt. Bravo lor cã fac asta”, “tati dar de ce sunt atât de mulți biciclişti?”, “e vreun concurs de biciclete?”, “e vreo manifestație?”. Nu! Suntem doar într-o micã plimbare, care pe lunã ce trece o facem şi mai mare…Mi-au plãcut şi privirile oamenilor care se uitau cu admirație la noi, ca la o mireasã din fruntea unui alai. Am mers frumos, civilizat, nu mi s-a parut cã ne-a pus cineva vreo piedicã pe pista de biciclete, lumea chiar se dadea la o parte, nici şoferii nu ne-au claxonat în momentul în care am mers pe stradã.

Mulțumim lui Ariel pentru invitație, a fost foarte frumos, am vãzut o lume foarte încântatã la sfârşit şi intrebându-se când va fi urmãtoarea plimbare.

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri, Fete pe biciclete, Trasee de biciclete, cicloturism, ture. Tags: .

Vedete pe biciclete Bijuterii pentru biciclişti

8 comentarii Add your own

  • 1. Ariel  |  Iunie 22, 2009 la 1:20 am

    Va multumesc ca ati venit! Next time. 😀

    Răspunde
  • 2. Poze de la Bikewalk 4 - Am doar 18 ani  |  Iunie 22, 2009 la 2:18 am

    […] mai găsit poze şi la Iyli, Velobello şi […]

    Răspunde
  • 3. Bikewalk #4 - în fotografii | Blogu` Lu` Sorin  |  Iunie 22, 2009 la 2:37 am

    […] multe fotografii de pe traseu şi păreri găsiţi şi la: Iyli, Ramonelu, Velobello şi […]

    Răspunde
  • 4. BikeWalk #4 « Iyli’s Blog  |  Iunie 22, 2009 la 2:42 am

    […] o raita (in ordinea sosirii link-urilor) si pe la Sorin, Ramonelu, la Ariel cu ai ai sai 18ani, Velobello, […]

    Răspunde
  • 5. Oana  |  Iunie 22, 2009 la 11:02 am

    O sa facem un filmulet cu pozele de la Bikewalk#4 pentru toata lumea.

    Răspunde
  • 6. Cristi  |  Iunie 22, 2009 la 12:30 pm

    Salut, foarte frumoasa plimbarea voastra !
    Am vrut si eu sa particip, dar, nu am gasit sa inchiriez Momentan am mana stinga in „reparatie”(accident de bicla, pe munte) si nu am cum sa merg pe bicla, asa ca am cautat o tricicleta…..normal ca nu am gasit. Centrele de inchiriat nu s-au gandit ca e posibil sa existe si situatii de genul asta sau faptul ca poate sunt persoane care nu stiu sa mearga pe bicicleta dar ar vrea totusi sa se plimbe „eco” .

    Răspunde
  • 7. GeoBateSaua  |  Iunie 22, 2009 la 12:54 pm

    Puteti inchiria biciclete si de la BateSaua sa Priceapa Iapa: http://www.batesaua.ro (inlcusiv pentru cicloture montane)

    Răspunde
  • 8. George Hari Popescu  |  Iunie 23, 2009 la 1:36 pm

    Mai am şi eu nişte adrese de închirieri la Bicla.ro.

    Sugestie: cei care au de închiriat să se asigure că vor pleca la timp cu ceilalţi. Deci să fie la Cicloteque cu o oră înainte. Şi cei care au două biciclete să mai şi împrumute, măcar pentru această plimbare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 448,991 hits

