MMM escape

Iunie 25, 2009 at 6:52 pm 3 comentarii

Din când în când simt nevoia să fug din oraş, să las « fustele şi fundele » acasă şi să mă dau cât pot de tare pe coclauri. Să n-aud claxoane, să nu mă streseze traficul, să nu mă opresc să cobor borduri…ci să trag de mine şi de bicicletă să ajung la puncte invizibile de pe harta din mintea mea, să trec o linie de finish la un concurs de mtb sau doar să fac un traseu pe drumuri forestiere. Şi asta am făcut weekendul trecut când m-am înscris la « grupa mică » de 50 km de la Maratonul Medieval Mediaş .

MMM2009

Auzisem de la Gabi că e foarte frumos traseul,  se trece prin curtea bisericii fortificate din Bazna şi că e unul din cele mai bine organizate maratoane. Nimic mai neadevărat. Încă de la inceput mi-a plăcut, n-am stat la coadă să mă înscriu, am primit hartă, număr şi profilul traseului, ca să nu cumva să mă pierd….dar cine să se uite pe ele ?! Atmosfera plăcută, relaxată, parcă mai mulţi amatori decât la Maratonul de la Miercurea Ciuc, însă mai puţine fete la start, vremea calduroasă, s-a dat startul la ora programată.

După un tur organizat prin oraş să ne admire toată lumea ieşită să vadă cei peste 300 de ciclisti, care mai de care mai coloraţi în echipamentele lor speciale, cu căştile pe vârful capului, manuşi şi ochelari, am intrat pe adevăratul traseu care începe bineînţeles cu o urcare. Pentru mine a fost pe lângă bicicletă 🙂 pentru alţii a fost pe.

Presimţirile mele că nu-i o zi bună pentru mine s-au adeverit pentru că am făcut o frumuseţe de pană chiar în primii km. Am zis că mai bine mă întorc, dar a venit din urmă o super tipă din partea organizatorilor (mii de mulţumiri) care văzând cum mă chinuiam să scot camera m-a făcut ca nouă în numa’ 5 minute. Noah, după ce-am pierdut tot plutonul, am zis să nu mă mai stresez şi să termin onorabil cursa. Urcări, coborâri, iar urcări, greaţă de la sandvişul de dimineată, pierdut ciclocomputerul, pierdut noţiunea distanţei, înjurat căldura, băut 2 kile de apă şi în final, ca să le fac pe toate…am rătăcit de 2 ori traseul 🙂 Da, stau foarte prost cu orientarea şi cu toate hărţile, toţi oamenii din checkpointuri şi toate fâşiile de marcare, am reuşit să o iau pe traseul celor de la grupa mare, adica cei cu 80 km + am deviat niţel vreo 4 km. Nu mă intrebaţi cum reuşesc, nici eu nu ştiu; noroc că m-a prins din urmă o maşină a organizatorilor. Apropo, v-am zis că a fost super super mişto organizat !?

So, revenind pe track-ul bun, am băgat nebuneşte pe ultima coborâre, prin pădure – ceea ce face deliciul cursei – că am uitat tot soarele care mi-a copt creierii în cască (vreau alta mai aerisită) şi toţi km pe care i-am făcut în plus. Am ajuns mai mult decât onorabil la final, culmea, în timpul regulamentar. Vorba unui tip dintr-un checkpoint…mai e şi la anu’! Just you’ll wait!

P.S. Pozele îi aparţin lui Florin şi v-aş recomanda să vizualizaţi toată galeria….o să vă pară rau că n-aţi fost 🙂

(Oana)

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri, Trasee de biciclete, cicloturism, ture. Tags: , .

Electra-fun MMM feedback

3 comentarii Add your own

  • 1. gabi solomon  |  Iunie 25, 2009 la 7:47 pm

    superba relatarea 🙂
    multumesc mult pentru invitatie, daca nu veneai tu cu masina nu cred ca ajungeam nici eu din cauza greutatiilor de transport cu trenul :(.

    Răspunde
    • 2. OanaVeloBello  |  Iunie 25, 2009 la 7:54 pm

      oricand se va ivi ocazia…te anunt 😉

  • 3. Velobello SkirtBike în MBIKE « Velobello  |  Iunie 2, 2010 la 6:13 pm

    […] Semimaraton  Paris, EcoMaraton Moieciu şi concursuri de MTB: Duatlon Braşov, Prima Evadare, Maratonul Medieval Mediaş, Maraton Miercurea Ciuc şi lista poate continua – nu ştiu dacă mi le amintesc pe toate.  […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,644 hits

