Pedalăm în ritm de BestFest

Iunie 30, 2009 at 9:59 pm 4 comentarii

Mâine e prima zi de BestFest şi timp de 5 zile vom avea parte de super concerte, în aer liber, la Romexpo. Dar probabil ştiaţi asta şi aveţi deja bilet. Dar poate ce nu ştiaţi e că anul acesta va fi montat un rastel la intrare în care să poţi lăsa liniştit bicicleta, “cu antifurtul din dotare” iar casca poate fi depozitată într-un loc special, pe baza unui tichet…ca la supermarket 🙂 La final, nu mai stai minute în şir aşteptând un taxi sau un autobuz, când toată lumea va face acelaşi lucru, ci iei frumos bicicleta din rastel şi pedalezi spre casă cântând refrenele ultimului concert.

Dar poate n-am făcut bine că v-am zis, că sunt locuri limitate. În fine…o să pedalez spre Motorhead, pe 2 iulie, să-mi lăsaţi şi mie un loc în rastel!

Via BateSaua

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri. Tags: , , .

Skarpea Boulevard cu coşuleţ Plimbare la Cernica şi Pasărea

4 comentarii Add your own

  • 1. ihriel  |  Iulie 2, 2009 la 11:25 am

    Enjoy! Si sa nu aveti parte de ploaie ca noi la The Killers;))

    Răspunde
  • 2. OanaVeloBello  |  Iulie 2, 2009 la 2:03 pm

    eh, pentru asa trupa, n-o sa ma topesc. am si pelerina, in caz de nevoie, ca umbrelele nu sunt permise, din ce am inteles de la organizatori

    Răspunde
  • 3. armin  |  Iulie 9, 2009 la 5:34 pm

    nu mai am incredere in nimic fiindca mi s a furat o data bicicleta si chiar din curte. fiindca pe ea nu scria livestrond nu mi a fost returnata imediat iar acum cine stie cine i bate saua…m a prins intr un moment prost fiindca nu aveam bani sa mi cumpar una mai bun a, m am multumit cu una mai ieftina care pana acum nu mi a facut probleme. insa de abia de acum incepe greul ptr noi…

    Răspunde
    • 4. OanaVeloBello  |  Iulie 9, 2009 la 5:39 pm

      armin, imi pare rau pentru experienta neplacuta cu bicicleta. din pacate, multa lume a patit-o si nu stiu cat la suta a fost vina lor. solutia e s-o tii intr-un loc cat mai sigur, supravegheat de un portar sau o camera de luat vederi, un garaj incuiat sau in casa/birou. antifurtul stim bine ca poate fi taiat in cateva secunde, cu un cleste potrivit.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,654 hits

