un semn de civilizaţie

Iulie 3, 2009 at 12:51 pm 4 comentarii

M-am bucurat la maxim când am văzut ce rastel încăpător ne-a pus la dispoziţie BestFest prin partenerul Raiffeisen, că e păzit şi într-o zonă aerisită. Şi mai mult m-am bucurat când am văzut câte biciclete erau în rastel şi vă zic că erau mai multe când m-am întors să-mi iau Dahoniţa să plec spre casă. Cum zicea şi Sorina, n-am stat să-mi lungesc gâtul după taxi sau să aştept în staţie sperând că mai vine vreun autobus sau tramvai.

Parcare Biciclete BestFest

parking

Astfel de lucruri mă fac să cred că în România, lumea începe să înţeleagă că mersul pe bicicletă e o alegere proprie şi nu este semn de sărăcie, ci de civilizaţie. Felicitări organizatorilor că mi-au respectat alegerea de a folosi acest mijloc de transport, la fel cum au făcut şi pentru ceilalţi, amenajând parcări (păzite!) pentru maşini şi motociclete.

Related posts: bici-eco BestFest, Pedalăm în ritm de BestFest

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , , .

bici-eco BestFest Biciclete de la „Rabla“ la Satu Mare

4 comentarii Add your own

  • 1. sorina  |  Iulie 3, 2009 la 3:28 pm

    i loooove that picture!!!🙂

    Răspunde
    • 2. OanaVeloBello  |  Iulie 3, 2009 la 3:40 pm

      Daaaa, Sorina. Am avut o surpriza extrem de placuta cu rastelul asta. Mi-era teama ca-i o chestie pusa de forma, cum mai stiu unii sa faca o treaba doar pentru a se lauda ca au facut-o. De asta am imprumutat Dahonita sora-mii, in caz ca nu e safe sa o las in rastel, o pliez si-o iau cu mine. Dar cand am vazut ca spatiul e ingradit, erau cateva fete la casuta Raiffeisen, care au zis ca stau pana la sfarsit si au grija de parcare…am lasat-o cu inima impacata si am stat la concert fara stres ca poate n-o mai gasesc. Mi-as dori sa se intample asta la toate concertele in aer liber.

  • 3. OanaVeloBello  |  Iulie 3, 2009 la 3:42 pm

    si recunosc ca eram in dubii daca sa merg sau nu cu bicicleta…noroc ca m-ai convins🙂

    Răspunde
    • 4. sorina  |  Iulie 3, 2009 la 3:50 pm

      :)) a fost bine, da.
      eu nu mai am dubii de mult🙂

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,543 hits

