Vedere din Slovenia

Iulie 6, 2009 at 3:46 pm 3 comentarii

Dragă mamă,

Sunt bine, sănătoasă, pedalez de zor şi mă bucur de aerul curat din Slovenia. Mă trezesc dimineaţa, bag o bicicletă de înviorare, apoi mănânc micul dejun şi mă relaxez la soare. După prânz, îmi continui pregătirea cu încă o tură de bicicletă şi dacă sunt în formă, chiar 2. Seara mă duc la concert (muzică clasică, stai liniştită!) şi dacă nu e prea târziu, mai pedalez uşor, să-mi fac poftă de somn. Dimineaţa o iau de la capăt.

Te sărut, din tabăra de pregătire ciclistică.

Oana

radler beer

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă.

Biciclete de la „Rabla“ la Satu Mare Ducem bicicletele la film

3 comentarii Add your own

  • 1. gabriel solomon  |  Iulie 6, 2009 la 4:31 pm

    Tabara de pregatire ciclista ?
    pentru ce te pregatesti 😀

    Răspunde
    • 2. OanaVeloBello  |  Iulie 6, 2009 la 4:37 pm

      sa pedalez mai bine 😉

  • 3. armin  |  Iulie 9, 2009 la 9:30 am

    …..
    ….
    ….
    vream sa spun ca e ok (comentariul e stupid,mai bine nu era)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 448,738 hits

