Filmul plimbării noastre

Iulie 9, 2009 at 2:13 pm 2 comentarii

Ne-am întâlnit la 6, la metrou şi ne-am hotărât să mai aşteptăm eventualii doritori, vizavi, pe o bancă, la umbră. Şi ca de obicei când se întâlnesc 3 prietene bicicliste, ne-am întins la poveşti, planuri şi idei velobello până s-a făcut 7. Cât am stat de vorbă, au trecut prin Piaţa Victoriei o mulţime de biciclişti, domni, doamne, tineri, familii cu copii, ba în grabă spre casă, ba agale spre parcul Herăstrău.

pt.victoriei_1

pt.victoriei_2

Ni s-a alăturat Carmen şi ne-am hotărât de comun acord să continuăm cu o plimbare în loc de film. Şi cum vremea era minunată, se domolise căldura de peste zi, am luat-o încet spre parc, unde am dat o tură şi ne-am oprit la un suc. N-am mai văzut de mult parcul Herăstrău atât de relaxat, cu mulţi oameni în mişcare pe biciclete, role, trotinete sau în alergare pe lângă lac, persoane care voiau să facă puţină mişcare la sfârşitul unei zile călduroase.

herastrau_1

Întâlnirea noastră a fost fost foarte plăcută, am pus velobello la cale şi ne-am plimbat împreună. Am trecut la un moment dat pe lângă 3 doamne, păreau bune prietene ce ieşiseră la plimbare cu căţelul….noi ieşisem cu bicicletele 😀

herastrau_2

Entry filed under: Fete pe biciclete. Tags: , .

Ducem bicicletele la film BikeWalk#5

2 comentarii Add your own

  • 1. armin  |  Iulie 9, 2009 la 5:52 pm

    multa bafta la pedalat si la cat mai multe scrisuri…

    Răspunde
    • 2. OanaVeloBello  |  Iulie 9, 2009 la 5:54 pm

      multumim armin. trimite-ne povesti interesante, poze sau idei ce ar merita sa intre pe blogul velobello.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 450,839 hits

