Bucuria de a merge cu bicicleta

Iulie 23, 2009 at 8:25 pm 3 comentarii

Azi m-am plimbat cu prietena mea Luana, din Belgia să îi arat Bucurestiul pe bicicletă. Dezamăgirea ei a fost foarte mare…trei sferturi din drum am mers pe bicicleta, un sfert pe lânga ea. Nu prea întelege rostul pistelor noastre, cu borduri mari si nefinisate, prea aglomerate de oameni, şi nu de biciclişti cum ar trebui să fie si nici de ce ne cumparam biciclete inflorate si scumpe, dacă nu avem pe unde să mergem cu ele. S-a chinuit să facă o doamnă sa inteleagă că trebuie să se dea la o parte de pe pistă, claxonand-o în continuu, dar nimic. Azi nesimţiţi au fost mulţi…ba chiar un bătranel era să dea cu bastonul în noi pentru că nu mergeam pe “culoarul de biciclete”, nici măcar nu dădeam peste el, nici nu l-am deranjat.; dar pe langă Cişmigiu nu puteam sa mergem pe pistă pentru că erau pline de masini, de oameni şi vânzatori ambulanti şi ne-am strecurat şi noi prin mulţime. Am încercat azi să mergem numai pe piste şi a fost un lucru obositor. Spre sfârşit ne-am înveselit. Am descoperit bomboneria Delicium, cu un mesaj sugestiv cred eu. Bomboanele ar trebui încercate pentru a ne aminti de bucuria copilariei, bucuria de a merge pe bicicletă. Pentru cei care nu le cunosc, sunt extraordinar de delicioase, sunt aduse din Republica Moldova, sunt foarte renumite acolo si au câstigat numeroase premii. Mai multe aici.
poze biciclete1
poze biciclete2
poze biciclete3

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, Fete pe biciclete. Tags: , , , , .

Electr-ic passion Biciclind prin Sibiu

3 comentarii Add your own

  • 1. carmen musat coman  |  Iulie 24, 2009 la 1:42 pm

    Da, mesajul e sugestiv.
    Am descoperit bomboanele Bucuria acum cativa ani, cand o prietena intoarsa de la Chisinau mi-a oferit cateva bomboane. Cand mi-a spus ca moldovenii nu-si permiteau sa le cumpere pentru ca erau scumpe pentru buzunarul lor, gustul dulce s-a transformat in unul amar.

    Răspunde
    • 2. OanaVeloBello  |  Iulie 24, 2009 la 4:23 pm

      Si aici sunt scumpe. Intre 4-9 lei/100gr. Daca le cumparam noi de la ei sunt o nimica toata pentru noi, dar sunt foarte bune. Din cand in cand merita incercate 🙂

  • 3. Dorina  |  Ianuarie 2, 2012 la 6:58 pm

    Salut! Recent s-a deschis si in Tg Mures, la Mures Mall, parter un stand cu produse Bucuria, vinuri, etc. Bucuria e peste tot! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 448,738 hits

