Electr-ic passion

Iulie 23, 2009 at 6:53 pm Lasă un comentariu

Electra e ceva special, e întruchiparea eleganţei prin simplitate, fiecare model are ceva de spus, te duce cu gândul la o poveste. Sunt inteligent construite şi atât de confortabile încât îşi depăşesc condiţia de mijloc de transport care te duce din A în B. It’s about relaxing and enjoying the ride!

Sunt nepotrivite cu orasul ăsta aglomerat, agresiv şi agitat, lipsit de infrastructură ciclistica şi totuşi, cu fiecare plimbare cu bicicleta simt că am făcut ceva să mă ridic deasupra stresului zilnic. Cred că avem puterea de a alege dacă vrem să facem ca toţi ceilalţi sau să urmăm o cale proprie. Şi bicicleta îmi dă libertatea asta.

Din fericire şi alţii au înteles că Electra este ceva de care te îndrăgosteşti la prima vedere, biciclete pe care le admiri şi nu-ţi ies din minte. În final, o găseşti pe cea care ţi se potriveşte pentru că de ceva timp, cineva s-a gândit să le aducă şi la noi – stau cuminţi la magazinele VELOTECA si The Kitchen. Am mers la unul din ele, mi-am lăsat bicicleta în grija surioarelor ei şi am intrat ca acasă în magazin, să intreb de accesorii – shhhh, îi pregătesc un cadou.

Electra

Sa Electra

Electra Amsterdam Tulip

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, Fete pe biciclete. Tags: , , , .

Pe aripile vântului Bucuria de a merge cu bicicleta

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,676 hits

