Pe 2 roţi prin Bucureşti

Iulie 29, 2009 at 5:25 pm 5 comentarii

Doar priveşte şi ascultă, o să te facă să te simţi bine şi să zâmbeşti:

Mie mi-a venit cheful de pedalat! Thanks to Georgethe stranger on the net, he made my day with this video!

P.S. Aţi văzut cât de drăguţă e biciclista cu rochie albă ?!

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , .

Ladies on bicycles Pedalând pe loc – spinning

5 comentarii Add your own

  • 1. George Hari  |  Iulie 29, 2009 la 5:43 pm

    Oana, multumesc pentru aprecieri. La fel de bine m-am simtit si eu in acel weekend. Mai am niste clipuri asemanatoare la http://youtube.com/georgeharipopescu .

    Răspunde
  • 2. OanaVeloBello  |  Iulie 29, 2009 la 6:06 pm

    ha ha ha, ce tari sunt secventele din filme! felicitari inca o data, George!

    Răspunde
  • 3. George Hari Popescu  |  Iulie 30, 2009 la 8:13 pm

    Merci iar, mai pregătesc, îmi fac deja o colecţie tematică. Ştii cine e biciclista cu rochie alba cu roz? Dă-mi de veste pls🙂

    Răspunde
  • 4. OanaVeloBello  |  Iulie 30, 2009 la 8:17 pm

    nope, chiar nu stiu si nu-mi pot da seama din filmulet. mai adu-ne filmulete cu bicicliste, ca ne plac!

    Răspunde
  • 5. Gica Contra  |  August 4, 2009 la 12:57 am

    Re: P.S.,,, Numai 4-5 secunde! „Teasing”… dar asa e si in oras

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,543 hits

