O altă zi pe bicicletă

August 11, 2009 at 11:17 pm 10 comentarii

Încă o zi fericită pe bicicletă, mai ales de când am drumul presărat cu flori: Grădina Botanică dă pe-afară.

me_and_my_bike

langa Gradina Botanica

Entry filed under: Fete pe biciclete, VeloBello fashion. Tags: , , , .

Cicloturism în Bulgaria – Rusenski Lom Let’s ride @ Paul Frank

10 comentarii Add your own

  • 1. Christa  |  August 12, 2009 la 1:28 am

    Pretty 🙂

    Răspunde
  • 2. vesenova  |  August 15, 2009 la 6:04 am

    Esti o fata frumoasa!

    Răspunde
    • 3. OanaVeloBello  |  August 15, 2009 la 3:41 pm

      multumesc

  • 4. Gica Contra  |  August 15, 2009 la 10:49 pm

    Felicitari si fotografului / regiei! Pozele dau senzatia de miscare pentru ca lasa sa se vada mai putin decat ai dori, asa cum se intampla si in trafic.
    Eu acum am observat ca „fusta” nu e fusta dar daca nu te uiti cu mare atentie, nu observi. Poate ca micul secret nu trebuia observat sau divulgat. Nu reusesc sa-mi imaginez cum se vede cand mergi repede. E clar ca pozele au fost facute la viteza mica pentru ca nu se vede efectul vantului.

    Răspunde
    • 5. OanaVeloBello  |  August 15, 2009 la 11:43 pm

      he he, e fusta mea favorita. secretul sta in cele 2 parti din care e formata – prima care sta cuminte la locul ei si cea de deasupra, pe care o umfla vantul si o lasa in urma bicicletei. cand am cumparat-o, i-am cerut fetei de la magazin o fusta pentru bicicleta…si chiar asta am primit.

  • 6. seascarf  |  August 16, 2009 la 8:38 am

    Cool! Vreau si eu. De unde?
    Dar cum o umfla vantul? Ca partea de deasupra are multe deschideri.

    Răspunde
    • 7. OanaVeloBello  |  August 16, 2009 la 12:02 pm

      o sa-ti arat, la urmatoarea plimbare 😉

  • 8. Helmut  |  August 16, 2009 la 9:40 am

    este un loc in care pe 11.08 ac fi-miu a reusit sa urce dealul de la Cotroceni, eu schimbandu-i viteza.
    Imi place cosul bicicletei tale, da senzatie de utilitate

    Răspunde
  • 9. anya  |  August 17, 2009 la 3:39 pm

    Vreau si eu fusta de bicicleta:)! Poate ne intalnim prin bucuresti!

    Răspunde
  • 10. Gica Contra  |  August 17, 2009 la 3:55 pm

    Am stat si am meditat mult cum se explica farmecul fustei in vant. Cred ca este din cauza ca fenomenul e paradoxal. Deschiderea este orientata in fata, sufla vantul si totusi fusta nu se ridica. De aceea, daca cumva fusta se ridica, adio farmec! Cel putin asta e parerea mea. Tot din aceasta cauza artificiile exterioare, vizibile cum ar fi pantalonii ceva mai lungi pe dedesubt, snururile, agrafele sau nodurile mai reduc din farmec.
    In ce priveste fusta din fotografii, cred ca in dinamica, cand de obicei nu ai la dispozitie decat cel mult 5 secunde, (uneori, printre masini, de la distanta,i nici macar una!) nu mai conteaza asa mult detaliile – oricum nu se vad – si efectul este puternic.
    P.S. Felicitari si designerului pentru idee!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,623 hits

