Cu bicicleta în spinare

Septembrie 1, 2009 at 12:03 am 8 comentarii

suisse_1

suisse_3

suisse_4

suisse_2

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , .

Pietoni vs biciclişti în Lausanne Bikewalk #6

8 comentarii Add your own

  • 1. danutchidon  |  Septembrie 1, 2009 la 12:06 am

    fain

    Răspunde
    • 2. Andreea  |  Septembrie 1, 2009 la 12:17 am

      Da, se pare ca in tarile vestice bicicleta este nelipsita din bagajele oamenilor. Erau sute de masini cu biciclete, in fiecare minut treceau cel putin 3 pe langa mine; unele erau si accesorizate cu cosulete sau scaunele pentru copii. Aveau biciclete de munte sau de oras, in functie de destinatia ficaruia. Din toate pe care le-am vazut, doar 2 erau din Romania, mai exact din Sibiu.

  • 3. ioana.  |  Septembrie 1, 2009 la 12:10 am

    in strainatate vezi la tot pasul asa ceva, la noi?!poate doar strainii:))

    Răspunde
  • 4. Serban  |  Septembrie 1, 2009 la 2:42 am

    Cum se urca bicicleta pe masina asa cum se vede in poza suisse_2?

    Răspunde
  • 5. OanaVeloBello  |  Septembrie 1, 2009 la 10:40 am

    Suporti din cei care se pun pe masina am si eu. Nu e foarte complicat sa urci bicicletele, trebuie doar putina atentie sa nu zgarii masina. Sunt unii suporti cu sistem de ridicare a bicicletei, am vazut in catalogul Thule, dar cred ca-s mai scumpi.

    Răspunde
  • 6. ggl  |  Septembrie 1, 2009 la 2:13 pm

    Mda numai să nu intre unu în tine din spate că ţi-o nenorocit bicicleta.

    Răspunde
    • 7. Andreea  |  Septembrie 1, 2009 la 2:22 pm

      Nu am vazut accidente🙂 Dar pentru a evita acest lucru iti poti lua suporti pentru acoperisul masinii…

  • 8. ggl  |  Septembrie 3, 2009 la 11:17 am

    Maşina mea se răstoarnă dacă mai pun şi biciclete pe acoperiş. Şi să vezi ce distractiv e când mergi cu viteză mai mare de 80 km/h sau dai de un limitator de înălţime şi uiţi că ai bicicletele pe acoperiş. Cred totuşi că remorca râmâne cea mai bună variantă.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,543 hits

