Turul Budapestei pe bicicletă

Septembrie 3, 2009 at 11:49 pm 1 comentariu

Politica lor este “De ce să vă pedepsiţi picioarele mergând pe jos? Nu există o modalitate mai bună de a vedea atracţiile si a învăţa istoria Budapestei decât prin participarea la un tur cu biciclete.”

Cityrama” vă oferă posibilitatea de a vă bucura de frumuseţile Budapestei pe două roţi. Veţi avea parte de un ghid care să vă povestească istorioare şi de multă voie bună. Este mult mai distractiv decât să mergi ore în şir pe jos sau în autobuz.

Mă odihneam pe o bancă cand i-am vazut pe bicicletele lor roşii şi vesele şi m-am gandit cu dor la Dahoniţa mea de-acasă. S-au oprit în faţa „Casei Terorii” pentru a asculta povestea ghidului şi pentru câteva fotografii. M-am gândit cu tristete că noi nu avem loc să ne plimbăm turiştii nici măcar cu autobuzul, nici nu se pune problema de un tur pe biciclete. Mi-ar fi plăcut să mă aflu şi eu printre ei…

City tour

City tour by bike

Picture 059

Picture 057

Budapest Tour


Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , , , .

Culoare şi frumuseţe pe două roţi De ce au ales olandezii bicicleta?

1 comentariu Add your own

  • 1. solomongaby  |  Septembrie 4, 2009 la 3:47 pm

    Super tare!
    Eu am facut in Paris turul orasului pe bicicleta, chiar de 2 ori, turul de zi si de noapte, si vreau sa zic ca e cu totul alt feeling :D.
    Mult mai misto decat sa stai in soare intr-un autobuz plin de turisti sau sa te plimbi cu transportul in comun.

    Poate intr-o zi cu soare o sa avem si in bucuresti ceva de genul, si poate si piste pentru el 😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,703 hits

