Velo mesagerie

Septembrie 18, 2009 at 4:52 pm 4 comentarii

Am pregatit cateva mesaje simple, inteligente si eficiente pe care participantii la defilarea de marti 22 septembrie le vor putea tipari si afisa in timpul plimbarii. Doritorii pot descarca de mai jos machetele:

LIBERTATE MOBILITATE SANATATE

MOBILIZARE PENTRU MOBILITATE

IERI SOFER AZI BICICLIST

Daca ai un alt mesaj, tipareste-l si vino cu el.

In 22 septembrie nu trebuie doar sa ne plimbam, ci sa demonstram ca iesim in strada cu un anume scop. Si trebuie sa iesim MULTI!!!

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , , , , , .

Buton animat Velorutia spre descarcare Efectele psihologice ale unor biciclete tandem

4 comentarii Add your own

  • 1. Gica Contra  |  Septembrie 18, 2009 la 8:52 pm

    Nu ma „certati” ca nu voi veni. Chiar daca m-ati convinge, mare realizare nu ar fi. In loc de 700 ar fi 701. Dar va rog sa analizati parerea mea.
    Cred ca nu o manifestare supermasiva este cheia atragerii atentiei, ci impanzirea cu biciclisti care se deplaseaza normal, neorganizat a zonei centrale pe o durata insemnata, de 2-4 ore timp de 3-5 zile la rand la ora de varf. Ar trebui sa nu treaca 20 de secunde fara sa treaca un biciclist.
    Inteleg ca e greu. Lumea nu are timp de „pierdut”. Multi avem familii, probleme si asta poate fi perceput ca distractie cand altele sunt problemele de acasa.
    Am o propunere pentru cine nu are timp sa vina: „Trimite un prieten cu bicicleta ta.”. Eu o sa incerc asta dar nu promit.

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  Septembrie 19, 2009 la 8:52 am

    Sa speram ca vor veni 700 de oameni asa cum spui. Foarte dragut ca te-ai gandit sa imprumuti bicicleta si eu mi-am dat bicicletele la Bikewalk prietenilor mei, caci nu am avut cum sa ajung.
    Off! lumea nu s-a obisnuit cu bicicletele in trafic. Eram acum 2 zile pe mosilor si treceam la semafor. rosu pentru masini. rosu pentru biciclisti. admiram o biciclista frumoasa care astepta, cand din spate o claxoneaza un Y dintr-un jeep. Credeam ca vrea sa faca dreapta, dar NU, vroia sa o dea la o parte sa treaca el primul la verde! Nici macar nu-i statea in cale. Fata s-a speriat, s-a fastacit, s-a dat la o parte…eu mi-am iesit din fire si am urlat la el ca si ea are dreptul sa stea la semafor! Apoi a ridicat bratele la noi in semn de scuze…daca nu era la 4 ace cine stie daca o facea…

    Răspunde
  • 3. Gica Contra  |  Septembrie 21, 2009 la 9:39 am

    Propuneri de mesaje:

    TU DE CE NU MERGI CU BICICLETA?
    TI-E FRICA? DE CE? AVEM RASPUNSUL 🙂
    Si chiar trebuie sa-l aveti.

    TU DE CE NU MERGI CU BICICLETA?
    TI-E CUMVA LENE? N-AI DE CE, E USOR 🙂
    Ar fi bine de zis, dar iese prea lung mesajul, ca facand acelasi efort ca pentru a merge pe jos, cu bicicleta mergi mai repede

    TU DE CE NU MERGI CU BICICLETA?
    NU-TI PLACE? NU TE CREDEM 🙂

    TU DE CE NU MERGI CU BICICLETA?
    TE RUGAM SA NE SPUI.
    Ar fi bine daca chiar s-ar strange raspunsuri la intrebarea asta.

    Poate ca nu sunt asa simple, poate sunt cam agresive… nu stiu, vedeti.
    Mesajele din articol mi se par prea simple si binecunoscute de toata lumea. Dar poate ca eu nu sunt reprezentativ si stiti ca trebuie sa va adreseati celor mai multi asa cum v-at gandit.

    Răspunde
  • 4. seascarf  |  Septembrie 22, 2009 la 2:40 pm

    @Gica: Atentie la primul mesaj: nu avem RASPUNSUL, avem SOLUTIA

    @Andreea: Claxonul ala cred ca nu era decat o fluieratura „motorizata”. Oricum nu e frumos.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 450,839 hits

