Biciclete de închiriat şi în Herăstrău!

septembrie 29, 2009 at 6:17 pm 4 comentarii

la-pedale-green-revolution

Green Report anunţă că începând de luni, 75 de biciclete vor putea fi închiriate din Parcul Herăstrău doar cu buletinul. Asociaţia Green Revolution, împreuna cu Primaria Sectorului 1, a deschis un nou centru LA PEDALE în Herăstrau, la o lună de la deschiderea celui din parcul Kiseleff. Echipa Green Revolution vă aşteaptă la centrul La Pedale de lângă Teatrul de Păpuşi din Parcul Herăstrău, accesul facându-se pe la intrarea Charles de Gaulle. Peste 12.000 de persoane au pedalat la bicicletele centrului La Pedale de la sfârşitul lunii august până în prezent, fapt ce i-a determinat pe cei de la Green Revolution sa deschidă un nou centru de bike-sharing. O nouă pistă în parc nu putea aduce decât mai multe biciclete! Mă bucură faptul că aceste biciclete de închiriat au contribuit foarte mult la creşterea numărului de biciclişti în Bucureşti. Am văzut de multe ori oameni care încercau să înveţe să meargă pe bicicletele de la Cicloteque, spre exemplu. Cu siguranţă acestea le-au deschis apetitul pentru mişcare şi cine ştie, poate chiar şi-au cumpărat propria lor bicicletă.

Related posts: La Pedale se întoarce

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, Evenimente, întâlniri, anunţuri. Tags: , , , .

Final de cros=2,34 km de pistă pentru biciclete Utilizaţi cască de protecţie?

4 comentarii Add your own

  • 1. Gica Contra  |  septembrie 29, 2009 la 6:28 pm

    Toata stima pentru cei carora nu le-a fost rusine sa se afiseze invatand sa mearga cu bicicleta. Eu am invatat noaptea sa nu ma vada lumea.
    Toata stima si pentru curaj (cu toate ca asta se pare ca multi au). Eu daca nu citeam intr-o carte cum se face ca se poate, ziceam ca nu o sa reusesc niciodata.

    Răspunde
    • 2. Andronache Adriana  |  mai 8, 2010 la 8:42 pm

      hi hi, ma simt, am invatat sa merg pe bicicletele de la Cocloteque, in parcul Operei si Eroilor. Mergeam cam stramb si se dadeau oamenii din calea mea…dar mi se parea amuzant :-) . Daca nu ii loveam, cred ca si lor :-))
      nici acum nu merg foarte bine, dar macar ma descurc. intr-adevar superbe initiative cu centrele de inchiriat biciclete, sunt f la indemana si ieftin…si nu trebuie sa iti cumperi.

  • 3. Cristina  |  iunie 13, 2010 la 11:13 am

    E super, eu stau in capatul opus al Bucurestiului si nu as putea ajunge pana in parc cu bicicleta dupa mine, unde mai pui ca si costa o bicicleta buna.
    Sunt grele biciclete, asa ca am un mic pont pentru incapatori: incercati mai intai sa va invatati cum sa puneti piciorul jos sau sa sariti de pe ea, pe urma nu o sa va mai fie frica sa mergeti o distanta mai mare!

    Răspunde
  • 4. alex  |  august 28, 2010 la 1:51 pm

    e foarte fain, bravo lor

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Join 51 other followers

Blog Stats

  • 395,973 hits

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers

