Mica publicitate-Dahon Roo D7

Octombrie 5, 2009 at 11:01 pm 6 comentarii

Salut!
 Am cumparat anul acesta în luna mai un Dahon Roo D7  pe care m-am plimbat din păcate doar de 3 ori. Dacă prietenii/pretenele tale sunt interesataţi să cumpere o astfel de  bicicletă, a mea este de vânzare. Este în stare excelentă, nu am căzut niciodată cu ea. Bicicleta a fost cumpărată de pe veloteca.ro  şi bineînţeles e însoţită de certificatul de garanţie, manual, 2 stickere , o sticluţă cu vopsea. Doresc să vând bicicleta cuiva care chiar îi va păsa de ea. Preţul este de 1100 ron.
Multumesc foarte mult,
 Radu Pădureanu

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, Evenimente, întâlniri, anunţuri. Tags: , , , , , .

Lansarea proiectului Harta Velo Fericicletele

6 comentarii Add your own

  • 1. bikepress  |  Octombrie 6, 2009 la 2:06 pm

    Buna ! Rog detalii la bikepress@yahoo.com

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  Octombrie 6, 2009 la 11:08 pm

    I-am dat lui Radu mail-ul tau ca sa iti dea mai multe detalii🙂

    Răspunde
  • 3. lupulcelrau  |  Octombrie 7, 2009 la 9:08 am

    e mult, mai lasa la pret

    oricum e o prostie de bicicleta ;)))))

    Răspunde
    • 4. Andreea  |  Octombrie 7, 2009 la 1:28 pm

      aceasta este parerea ta, nu a tuturor😉 Pretul este foarte bun, una noua este 1700.

  • 5. Andreea  |  Octombrie 13, 2009 la 11:01 am

    Micuta Dahon s-a vandut🙂

    Răspunde
  • 6. O altă bicicletă « Velobello  |  Noiembrie 7, 2009 la 8:41 pm

    […] o lună, Radu  mă ruga dacă pot să îl ajut să îşi vândă Dahon-ul. După o discuţie amicală,  mi-a trimis un mail care m-a impresionat, aşa că am cerut acordul […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,543 hits

