Ce mică-i vara pe bicicletă!

Octombrie 20, 2009 at 9:10 pm 4 comentarii

Frig, vânt, nori, ploaie…nu o vreme tocmai plăcută pentru plimbări, însă ne-am strâns un grup frumuşel (vreo 100 spun organizatorii) în Piaţa Unirii, să biciclim prin centrul oraşului. E plăcut sentimentul de siguranţă pe care ţi-l dă grupul din care faci parte, e plăcut să vezi oameni zâmbitori pedalând împreună şi poliţişti amabili care îţi fac poze, dacă le dai aparatul tău.

Andreea s-a bucurat că astfel a avut ocazia să meargă pe stradă, prin aglomerata Piaţa Romană şi nu a mai speriat-o semaforul de la Universitate. Am făcut schimb de biciclete cu Iulia şi Dan, am probat o pliabilă Giant care m-a surprins prin robusteţe şi flexibilitate (mi-a făcut o impresie mai « solidă » decât Dahoniţa Roo). Iar ei s-au relaxat pe canapeaua Electrei mele. Oameni simpatici la plimbarea asta friguroasă, în mod cert veniţi ca şi noi să se simtă bine, într-o sâmbătă care nu se anunţa prea interesantă, din cauza vremii.

Ploaia ne-a prins fix când ne legam bicicletele în Curtea Berarilor, unde ne-am încălzit cu un ceai fierbinte sau bere, după puteri. L-am cunoscut pe Kentacul, care anul trecut a făcut 12000 km…nu cu maşina, ci cu bicicleta…impresionant ! Şi pe Carolina, din Chişinău care ne-a povestit de velohora, pe Bogdan, care ne-a făcut poze şi pe toţi ceilalţi biciclişti alături de care am pedalat 18 km şi m-am relaxat la vorbă şi un ceai cald.

E lungă iarna şi promenadele din ce în ce mai rare, îmi va fi dor de ele.

p.s. mai multe linkuri şi poze găsiţi la cicloteque pe site, la GeorgeHari şi la Bikepress.

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri. Tags: , .

Din pasiune pentru MTB Biciclete japoneze

4 comentarii Add your own

  • 1. George Hari Popescu  |  Octombrie 20, 2009 la 10:05 pm

    Am înţeles, deci nu mai vrei la curs.

    Răspunde
  • 2. solomongaby  |  Octombrie 21, 2009 la 11:28 am

    super misto tura, iar v-au insotit politia ?
    eu nu am mai ajuns😦 am fost la pasta party😀

    Răspunde
    • 3. OanaVeloBello  |  Octombrie 21, 2009 la 12:20 pm

      Da, a fost o plimbare cu aprobarea Politiei Rutiere, care ne-a insotit si ajutat pe parcurs – am trecut pe rosu doar unde s-a putut si nu incurcam prea mult traficul. In rest, am asteptat cuminti sa fie verde. N-a fost nici un biciclist prea plin de el care sa nu respecte indicatiile organizatorilor, sa iasa din prima banda ce ne-a fost alocata sau altercatii cu soferii. Ce-i drept, sambata la ora 12 e destul de relaxat traficul, chiar si in centru.

  • 4. Bogdan  |  Octombrie 28, 2009 la 1:05 am

    Placuta intalnire. In URL se afla si niste poze

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,543 hits

