Biciclete japoneze

Octombrie 21, 2009 at 12:26 am 2 comentarii

Nu ştiu nimic despre bicicletele acestea, ştiu doar că se numesc „ita-chari”, adică biciclete pictate în stil manga. Fiecare bicicletă este animată cu câte un personaj preferat din desene animate. În Japonia sunt în top. Am tot căutat informaţii despre ele, cine le-a creat, de când au apărut, dar peste tot mă izbesc de semne japoneze. Mă ajută cineva? Mie mi se par foarte haioase. Mă întreb cum ar arăta danezii pe astfel de biciclete, cum ar pedala cochetele olandeze pe un Giant cu Sailor Moon; cât de colorate ar fi străzile…

ita-chari

ita chari 2

giant

manga

Sumomo dirt jumper

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , , , , .

Ce mică-i vara pe bicicletă! Bisicleta mea

2 comentarii Add your own

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 448,991 hits

