Pe fugă în Zürich

Noiembrie 20, 2009 at 1:19 am 4 comentarii

Vara asta am petrecut un lung şi frumos concediu, poate că nu voi mai avea prea curând parte de atâta timp frumos, fără ploaie, fără vânt timp de atâtea saptamani. Tind să cred că în Elveţia nu bate vântul, nici la 3000 m nu îmi fluturau pletele.  Obiectivele noastre nu includeau şi Zürich-ul, însă din dorinţa de a căuta un supermarket ne-am abătut puţin. Ne gândeam să facem nişte plăcinte în München şi nu aveam ingredientele necesare.

Ne-am plimbat de nebuni cu maşina, căci nu am gasit niciun loc de parcare, pe drum- oameni veseli, zeci de biciclişti, sute de biciclete parcate, bicicliste cochete, târguri, anticariate, flori, poduri, agitaţie. Aş fi dorit din tot sufletul să mă opresc să mai zăbovesc puţin, nu ştiam la ce să mă uit prima dată, erau atât de multe şi treceam atât de repede pe lânga ele…de fapt eu am văzut orăşelul mai mult din fotografii, căci mă concetram să surprind cât mai multe. Singurul lucru bun a fost că nu era atât de aglomerat  ca Bucureştiul, am avut timp să privim, să ne învârtim de vreo două ori prin centru şi să ieşim prin partea cealaltă a oraşului, doar într-o oră şi jumătate!…pentru că ei au şi altă alternativă de transport: bicicleta. Noi nu renunţăm la maşini şi preferăm să stăm cu orele în trafic…

Abia aştept să mă întorc, să nu mai fiu aşa pe fugă, căci  Zürich-ul e un micuţ Amsterdam…biciclete legate de poduri, biciclete pe stradă, biciclete în parcari, biciclete peste tot, e viu si colorat!

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , .

Greva de la metrou văzută din şa Ce poți face cu o bicicletă?

4 comentarii Add your own

  • 1. Ionut  |  Noiembrie 20, 2009 la 11:59 am

    La anul sper sa vad orasul Zürich din sa, o data cu Elvetia

    Răspunde
  • 2. ggl  |  Noiembrie 21, 2009 la 12:13 am

    Prima fotografie e tot din Zurich sau e din Bucuresti? Ca imi vine greu a crede ca si elvetienii au pereti in halul ala de scorojiti, afise lipite ilegal si burlane indoite de „karatisti”.

    Răspunde
    • 3. Andreea  |  Noiembrie 21, 2009 la 12:20 am

      e din Zurich, sigur! Eu am facut-o. A fost chiar prima bicicleta pe care am vazut-o cand am intrat in oras, e zona mai periferica…am taiat din poza reducerile de 50% in germana lipite pe geam…poate asa ti-ai fi dat seama ca nu ar avea cum sa fie in Bucuresti🙂

  • 4. Cirmimperve  |  Decembrie 10, 2009 la 9:35 pm

    Sorry for writing offtopic – what WP template do you use? It’s looking great!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,497 hits

