Tu ce visezi noaptea?

ianuarie 6, 2010 at 9:39 pm 6 comentarii

Eu sigur visez biciclete și din cauza asta Carmen mi-a adus în dar una să mi-o prind în piept, iar stelele sunt de la Andreea. Că să visez și ziua, până la primăvară.

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , , .

Bike Design by Ciprian Frunzeanu Iarna pe … bicicletă

6 comentarii Add your own

  • 1. altauprieten  |  ianuarie 6, 2010 la 10:26 pm

    thumbs up ! for creativity !!

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  ianuarie 6, 2010 la 11:39 pm

    Tocmai din cauza asta ai primit cadou o cutie cu vise, sa mai scoti de acolo cate o bicicleta…

    Răspunde
  • 3. Cristina  |  ianuarie 6, 2010 la 11:48 pm

    Merci. Foarte draguta bicicleta.
    Imi aminteste de noptile calduroase din august (din Romania bineinteles :-))

    Răspunde
  • 4. George Hari Popescu  |  ianuarie 9, 2010 la 6:24 pm

    Eu am găsit la Budapesta de cumpărat cercei în formă de bicicletă din discuri de vinilin. Oare cum le-au tăiat aşa fin din plăcile alea mari?

    Răspunde
  • 5. Andreea  |  ianuarie 10, 2010 la 12:05 pm

    Au matriţe. Aşa cum discurile au fost tăiate din bucăţi şi mai mari…Interesantă idee!

    Răspunde
  • 6. Doi căţei şi-o biciclistă « Chichiridiche handmade  |  ianuarie 27, 2010 la 4:55 pm

    […] Publicat în Cutii din lemn tagged biciclista, cutie pictata la 1:51 pm prin Andreea Unde stau bicicletele Oanei… […]

    Răspunde

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te celorlalți 54 de abonați.

Blog Stats

  • 483.593 hits