Iarna pe … bicicletă

Ianuarie 12, 2010 at 3:00 pm 17 comentarii

Mobilizată de George, m-am trezit de dimineaţă cu hotărârea să iau bicicleta. Mi-am luat spray-ul de lanţ, pompa şi m-am dus curajoasă spre boxa în care-mi ţin bicicleta, o Electra Amsterdam graţioasă.

Nu mică mi-a fost mirarea să o găsesc gata de drum, n-a fost nevoie decât să şterg praful de pe ea, că stă de aproape o lună nemişcată, aşteptând vremea bună. Și azi parcă-i primăvară! Mă uit în ghiveciul de pe balcon şi văd că ies ghioceii…nu mai înţeleg nimic din anotimpurile astea.

Pedalez încântată spre birou, mă salut cu un alt biciclist, autobuzul stă după mine să depăşesc o maşină staţionată, soare cu dinţi şi vreme plăcută. Ce-mi pot dori mai mult pentru acest ianuarie? Pedalez încet, în ritmul agale al bicicletei mele de oraş, care parcă merge mai bine ca anul trecut. Cred că şi ea se bucură că a scăpat de boxa anostă, îngrămădită de zeci de nimicuri.

Încercaţi o plimbare zilele astea! Nu uitaţi de fular, mănuşi, căciulă, haine călduroase (dar nu foarte) şi  o bicicletă! Atât vă trebuie pentru a fi liberi.

Entry filed under: Bike to work, VeloBello fashion. Tags: , , , .

Tu ce visezi noaptea? Movie time

17 comentarii Add your own

  • 1. zapacita  |  Ianuarie 12, 2010 la 3:56 pm

    Ma bate gandul sa o plimb si eu pe a mea spre facultate.
    Am scos-o duminica si am umplut-o de noroi. Astazi pare mult mai prietenos afara asa ca…:)

    Răspunde
  • 2. OanaVeloBello  |  Ianuarie 12, 2010 la 4:11 pm

    Da, incearca si spune-ne cum a fost plimbarea ta. E frig, dar e soare si nu bate vantul, e uscat pe jos, ai scapat de noroi…conditii bune de pedalat as spune. Cateva masuri de … caldura si esti gata de pedalat!

    Răspunde
  • 3. George Hari Popescu  |  Ianuarie 12, 2010 la 4:40 pm

    Ei, noroiul e natural şi se ia cu apă, dar bicicleta nu se strică aşa de repede. În plus, există nişte sprayuri antipraf, dacă ţineţi la etichetă. Nu uitaţi să dezumflaţi din nou puţin cauciucurile dacă nu o mai scoateţi iar o lună din casă.

    Oana, mă bucur că te-am făcut să ieşi să pedalezi. Poate data viitoare cînd e soare şi frumos ne adunăm mai mulţi şi după plimbare facem planurile anului 2010, nu?

    Răspunde
  • 4. George Hari Popescu  |  Ianuarie 12, 2010 la 4:43 pm

    Pe de altă parte, se pare că ai o problemă cu afişarea avatarurilor pe blog.

    Răspunde
    • 5. George Hari Popescu  |  Ianuarie 12, 2010 la 8:29 pm

      Îmi răspund singur: s-a rezolvat.

  • 6. Ionut  |  Ianuarie 12, 2010 la 8:27 pm

    Uraa, ne-am inmultit din nou. Abia astept primavara sa fim si mai multi.

    Răspunde
  • 7. Simona  |  Ianuarie 12, 2010 la 8:34 pm

    Te felicit, Oana! Si eu mi-am reluat vechiul obicei, ce dor mi-era….
    Nu ca nu mi-ar placea zapada, dar in Bucuresti zapada are multi inamici care ii distrug imediat farmecul. Atunci, macar sa ne bucuram pe doua roti, prin oras 🙂

    Răspunde
    • 8. ggl  |  Ianuarie 13, 2010 la 3:38 pm

      Inamici, respectiv autorităţile pe care iarna le ia prin surprindere?

  • 9. Andreea  |  Ianuarie 12, 2010 la 10:18 pm

    Ah si eu ma uitam azi pe geam si parca mergea de-o bicicleta, dar n-am avut pana unde sa merg…

    Răspunde
  • 10. George Hari Popescu  |  Ianuarie 12, 2010 la 10:22 pm

    Andreea, un vechi proverb amerindian spune: „Dacă nu ştii unde vrei să ajungi, nu contează pe ce drum o iei”.

    Răspunde
    • 11. Andreea  |  Ianuarie 12, 2010 la 10:46 pm

      ştiam că am drum doar până la facultate azi cu nişte predări de proiecte şi un examen şi cum 2 minute pe jos nu se fac cu bicicleta…mă uitam cu jind la vremea de afară imaginându-mi doar… cum ar fi să merg pe bicicletă…

  • 12. George Hari Popescu  |  Ianuarie 12, 2010 la 10:49 pm

    Andreea, asta nu e o scuză. Puteai pleca mai devreme cu 30 min de acasă şi puteai ajunge cu 30 min mai tîrziu acasă, doar de dragul pedalării pe vremea frumoasă.

    Răspunde
  • 13. Andreea  |  Ianuarie 12, 2010 la 10:53 pm

    Aş fi putut să mă învârt în cerc măcar, da…

    Răspunde
    • 14. George Hari Popescu  |  Ianuarie 12, 2010 la 10:55 pm

      Iartă-mă, nu ştiam că nu vorbeşti serios, nu te mai deranjez.

  • 15. Andreea  |  Ianuarie 13, 2010 la 12:40 am

    Nu vreau sa ma intelegi gresit George, dar chiar stau la 1 minut de facultate si am fost prea ocupata ca sa imi permit o plimbare….mi-as fi dorit din tot sufletul. Cercul se referea la o tura in jurul facultatii 🙂

    Răspunde
  • 16. Bogdan Zagan  |  Ianuarie 21, 2010 la 5:04 pm

    Merg zilnic pe traseul Piata Muncii – Pipera. Indiferent de vreme. Am mers pe viscol, zapada, ceata, ploaie si soare. Aveti in link traseul filmat.

    Răspunde
  • 17. Winter bikers  |  Ianuarie 22, 2010 la 10:52 am

    […] Andreea de la Velobello ne arata ca se poate pedala si iarna, bineinteles cu stil: https://velobello.wordpress.com/2010/01/12/iarna-pe-bicicleta-2/, iar Ovidiu de la Ciclism.ro ne incurajeaza prin sfaturi practice sa nu lasam bicicleta acasa […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,703 hits

