Ce cadouri îşi mai fac velobellele?

Ianuarie 28, 2010 at 2:23 pm 3 comentarii

Pasiunea noastră pentru biciclete creşte pe zi ce trece. Ne plimbăm cochete prin oraş, descoperim frumuseţile naturii pe două roţi,  participăm la concursuri, urmărim biciclete de peste tot, milităm pentru mersul cu bicicleta ca mod de viaţă, sănătate şi relaxare, pictăm şi visăm biciclete…şi mai nou, ne facem cadouri cu biciclete.

Nu credeam că voi primi în dar de la Oana aceste cărţi minunate de joc despre care v-am vorbit într-un post anterior, dar cred că nici ea nu-şi imagina că va avea o nouă căsuţă pentru bicicletele ei în miniatură.

Voi ce cadouri cu biciclete aţi primit?

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă. Tags: , , , .

Anunţ Proiecte trasee de bicicletă prin Bucureşti

3 comentarii Add your own

  • 1. George Hari Popescu  |  Ianuarie 30, 2010 la 12:48 am

    Mi-am luat şi eu un pachet de cărţi Bicycle din străinătate. Este o marcă celebră şi culmea e că, la cîteva zile după ce le aveam, le-
    am şi văzut într-un film, într-o scenă dintr-un cazinou.

    Mi-am mai făcut şi alte mici cadouri cu biciclete, unele sunt aici scanate şi expuse: http://www.cyberculture.ro/blog/2010/01/12/nosztalgia-bicikli/

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  Ianuarie 30, 2010 la 1:55 am

    Astea sunt tot din strainatate, dar pentru cei interesati, se gasesc si la noi 🙂

    Răspunde
  • 3. Gabi Soare  |  Februarie 1, 2010 la 11:02 pm

    Mie nu-mi plac cadourile. Imi plac pur si simplu bicicletele ca sunt comode si foarte practice.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,638 hits

