Proiecte trasee de bicicletă prin Bucureşti

Ianuarie 29, 2010 at 6:01 pm 3 comentarii

Asociaţia „Bate Şaua să Priceapă Iapa” a încărcat pe portalul www.HartaVelo.ro traseul Transcentral Urban Bucureşti, aflat în studiu de fezabilitate şi cei 70 kilometri de trasee de biciclete proiectate, urmând a intra în construcţie din 2010, toate fiind marcate cu linie roşie. Vrem să demonstrăm astfel că în Bucureşti încep să prindă rădăcini diferite noi proiecte care sperăm să încurajeze din ce în ce mai mult utilizarea bicicletei în mediul urban. Pe măsură ce acestea se vor materializa, le vom marca cu culoarea albastră. Iată lista noilor artere principale de-a lungul cărora Administraţia Străzilor Bucureşti intenţioneaza să traseze benzile de bicicletă pe trotuare (din păcate…) : Şoseaua Mihai Bravu, Bulevardul Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Calea Dorobanţilor, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, Str. Braşov, Str. Drumul Taberei, Şoseaua Virtuţii, Bd. Timişoara şi Calea Crangaşi.

Anunțuri

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri. Tags: , , , , , , , , , .

Ce cadouri îşi mai fac velobellele? Dor de bicicletă

3 comentarii Add your own

  • 1. Gabi Soare  |  Ianuarie 30, 2010 la 10:52 pm

    Se misca, se misca , se misca ROATA . :)) Oi fi eu carcotas? Oare? Oare?

    Răspunde
  • 2. Tea  |  Februarie 6, 2010 la 9:44 am

    Pe Calea Dorobantilor nu este posibil sa ai pista pe trotuar pentru ca sunt foarte multe stradute mici si borduri imense – prefer sa o iau pe carosabil 😦

    Răspunde
  • 3. mike  |  Iulie 15, 2010 la 8:57 pm

    Referitor la harta,
    Ar trebui in primul rand gandita pe un fundal mai neutru in care sa apara doar strazile esentiale. In acest moment, traseul marcat cu rosu se suprapune peste alte strazi rutiere sau obiective si ele marcate cu rosu.
    Problematica pistelor de biciclete ar trebui abordada similar cu problematica circulatiei auto/ratb si pietonale, astfel:
    Avem de rezolvat o legatura nord-sud, est vest (+ alte legaturi axiale), centru – periferii si o prima solutie de inel central sau semicentral. Acum se marcheaza pistele haotic fara un plan de ansamblu si fara suprt legal solid. Este copilaresc, periculos si se arunca bani aiurea pe fereastra vopsind linii pe trotuarul pietonal, fara o regandire si stramutarea benzilor rutiere (de ex:din 4 benzi auto sa putem transforma in 3 auto cu sens unic sau alternativ si ce ramana sa fie redat biciclistilor). Orasul va fi descongestionat numai prin creare de legaturi principale, ample, din sud in nord.O alta problema ar fi cea a lipsei de spatii de depozitare a bicicletei in blocurile vechi, sunt necesare construirea de boxe prevasute cu sistem antiefractie si protectie la intemperii.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,638 hits

%d blogeri au apreciat asta: