Dor de bicicletă

Februarie 9, 2010 at 2:36 pm 7 comentarii

Mi-e un dor nebun de bicicletă! E frumoasă iarna asta, dar în fiecare zi mă gândesc că mi-ar plăcea ca primăvara să vină mai devreme, să mă pot plimba în voie cu bicicleta. Acum suspină sub pat…şi eu după ea…Am început să îmi fac planuri cu biciclete, să visez şi să pictez din nou biciclete. Mai nou, am găsit această felicitare care îmi fură ochii de fiecare dată şi îmi amplifică dorul.

Pe 14 februarie, la Van Gogh Café se va organiza o întâlnire a bicicliştilor, unde  vom putea vorbi despre pasiuni şi doruri, călatorii şi vise.  Mbike îi premiază  pe  cei  care au  demonstrat  cât  de  mult  îşi iubesc bicicleta prin  intermediul  concursuluiI love my bike„. Vor fi proiecţii ale tuturor fotografiilor, ceaiuri şi multă voie bună. În plus, echipa MBike va veni în întâmpinarea bicicliştilor cu multe surprize!

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri. Tags: , , , , , .

Proiecte trasee de bicicletă prin Bucureşti Biciclete cu dragoste

7 comentarii Add your own

  • 1. doina  |  Februarie 9, 2010 la 2:43 pm

    mi-as dori sa ai tu cea mai frumoasa poveste cu bicicleta si cea mai frumoasa fotografie.Ai putea castiga o bicicleta pe care sa o faci cadou unei persoane dragi, iar eu sa fiu acea persoana.

    Răspunde
  • 2. Radu  |  Februarie 9, 2010 la 4:08 pm

    eu am iesit de 3 ori in ture cicloturistice in jurul Timisoarei acum in ianuarie, cu mai multi.. daca iarna iesim, daramite la primavara :))

    mi-ar place sa vin si eu la intalnirea voastra dar din pacate nu am drum prin Bucuresti in perioada asta. Sper sa mai fie evenimente de acest gen si sa le anuntati pe blog ca pana acum, vreau sa particip si eu sa vad cum e 🙂

    Răspunde
    • 3. Andreea  |  Februarie 9, 2010 la 8:07 pm

      Noi anuntam toate evenimentele pe blog. Daca vrei, iti trimitem si mail. Spor la pedalat si te asteptam la evenimentele noastre 🙂

  • 4. drJohn  |  Februarie 11, 2010 la 3:23 pm

    Desi e sezon de schi si drumetii, totusi nu am uitat de „calul balan” 🙂 ->strans suruburi, uns lantul si schimbatoarele, asezat in pozitie de „atac”…

    Răspunde
  • 5. Mihai  |  Februarie 18, 2010 la 3:14 am

    dar de ce o ţii sub pat? care-i problema iarna pe biclă? e foarte plăcut.
    eu n-am renunţat nicio zi iarna asta. şi se pare că nici danezii:
    http://www.copenhagencyclechic.com/2010/02/snowpenhagen-redux.html

    Răspunde
    • 6. Andreea  |  Februarie 18, 2010 la 12:00 pm

      Are rotile prea mici pentru a face fata zapezii, iar strada ma ingrozeste, multa zapada innoroiata, multe masini parcate, multe masini in trafic. Mi-e cam frica acum, recunosc.

  • 7. Simona  |  Februarie 18, 2010 la 12:45 pm

    Pentru ca am acelasi tip de bicicleta ca cea a Andreei (Dahon cu roti de 20′, dotata cu anvelope subtiri si fine) marturiesc ca iarna aceasta, in Bucuresti, a fost chiar una grea si pentru biciclisti, fata de anii precedenti. Multa zapada, transformata in gheata, si multa mizerie, inamic de temut pentru angrenajele bicicletei. Deci nu doar frigul si traficul sperie, ci si gheata, zapada si nororiul, care au fost din belsug pe strazile Bucurestiului.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,654 hits

