Bicicleta la Metrou?!
martie 18, 2010 at 10:21 pm Andreea 14 comentarii
Cam aşa arată staţiile de metrou din München. Pentru cine doreşte continuarea călătoriei cu metroul, sunt amenajate rastele în fiecare staţie, iar cei care doresc să îşi ia bicicleta în metrou, au dreptul doar dacă sunt mai puţini de 3 biciclişti care urcă în acelaşi timp. Ceilalţi sunt rugaţi să aştepte următorul metrou. Acest vis este posibil să devină realitate şi în România!
Metrorex lansează o dezbatere publică:
- Dacă este considerată utilă amplasarea în zona staţiilor de metrou a unor suporturi pentru parcarea bicicletelor pe durata utilizării metroului şi care sunt aceste staţii în opinia utilizatorilor.
- Dacă există utilizatori ai metroului care în zilele de sfârşit de săptămână doresc să poată transporta bicicleta în interiorul trenurilor de metrou pentru a se deplasa spre diverse locuri de agrement.
Dragi biciclişti, dacă doriţi ca această propunere să devină realitate, să ne apropiem din ce în ce mai mult de ţările europene, sunteţi rugaţi să vă exprimaţi opiniile la adresa de mail: contact@metrorex.ro în perioada 15 martie–15 aprilie 2010.
Rezultatele vor fi făcute publice în jurul datei de 1 mai 2010.
Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri. Tags: bicicleta la metrou, biciclete, comunicat de presa, dezbatere publica, metrorex.
14 comentarii Add your own
Lasă un răspuns
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed
1.
George Hari Popescu | martie 19, 2010 la 12:19 am
Am pe blog un banner orizontal ce poate fi preluat, apare după prima postare.
2.
Andreea | martie 19, 2010 la 12:21 am
merci 🙂
3. Strangers on the Net » Biciclete la metrou: cum văd eu situaţia şi bannere pentru promovarea dezbaterii publice | martie 19, 2010 la 1:05 am
[…] vagon din fiecare tren şi să nu urce mai mult de 3 biciclişti odată, după modelul german evocat de Velobello. Dar transportul să fie posibil în fiecare zi, nu numai în […]
4.
George Hari Popescu | martie 19, 2010 la 1:16 pm
Am mai creat 3 variante mai puţin „agresive” în ton, sunt tot pe blog la mine. Merci pentru susţinere şi popularizare!
5.
OanaVeloBello | martie 19, 2010 la 4:22 pm
eu am trimis mail! mi-a luat 1 min sa scriu ca apreciez si sunt de acord cu initiativa.
6.
Gica Contra | martie 19, 2010 la 6:27 pm
Da, poate neamtului ii convine sa aiba doua biciclete ca isi permite si la ei nu prea se fura. La noi mai bine iei bicicleta cu tine. Asa ca 3 s-ar putea sa nu fie suficient. Limitarea ar trebui sa nu fie fixa la 3 ci flexibila in functie de aglomeratie
7.
Andreea | martie 20, 2010 la 5:20 pm
Eu cred ca ar trebui sa se impuna de la inceput un numar fix de biciclisti, pentru ca romanul nu ar tine cont daca e sau nu aglomeratie si nici calatorul. Acest lucru ar putea stanjeni pe ceilalti. Asa ca daca ar exista un vagon special sau sa zicem capatul metroului care sa permita un numar fix, nu ar mai avea nimeni de comentat.
8.
“Cu bicla la metrou” by George Hari Popescu « Velobello | martie 21, 2010 la 1:49 pm
[…] că fiecare biciclist ar trebui să scrie un mail şi să spună unde i-ar conveni lui să fie rastel la metrou, aşa Metrorex-ul ar putea face o […]
9.
Radu | martie 24, 2010 la 11:38 am
am incercat sa le scriu. nu le merge adresa de email, si le-am scris din clientul de mail Seamonkey. imi raspundea mailer-deamon-ul yahoo. voi ati reusit sa trimiteti ?
10.
Simona | martie 24, 2010 la 1:13 pm
@ Radu: Da, eu am reusit sa le trimt, acum doua zile la contact@metrorex.ro
11.
Bate șaua să priceapă Metrorex « Velobello | martie 26, 2010 la 3:48 pm
[…] 26, 2010 Cum vă spuneam mai devreme, Metrorex a inițiat o dezbatere publică pentru a afla părerea cetățenilor despre amplasarea […]
12.
vlad | martie 31, 2010 la 2:33 pm
Am trimis si eu un mail; mi-a venit repede inapoi cu o eroare
13.
Andreea | aprilie 1, 2010 la 8:12 pm
mai incearca Vlad 🙂 nu esti singurul cu problema asta; pana la urma o sa mearga.
14. Cu bicicleta la metrou in Bucuresti? | RomaniaPozitiva | aprilie 6, 2010 la 4:07 pm
[…] din fiecare tren şi să nu urce mai mult de 3 biciclişti odată, după modelul german evocat de Velobello. Dar transportul să fie posibil în fiecare zi, nu numai în […]