Bikewalk Cycling Shoes

Aprilie 17, 2010 at 11:45 pm 5 comentarii

Entry filed under: Fete pe biciclete, VeloBello fashion. Tags: , , , , .

Primăria vrea piste pentru bicicliști?! Pedalând printre flori

5 comentarii Add your own

  • 1. astamicu  |  Aprilie 18, 2010 la 12:07 am

    arata superb🙂

    Răspunde
  • 2. Andreea  |  Aprilie 18, 2010 la 12:14 am

    Merci…in curand si alte poze🙂 Cei mai frumosi pantofiori din Bucuresti!

    Răspunde
  • 3. Strangers on the Net » Fie să renască Bikewalkul stradal!  |  Aprilie 18, 2010 la 12:46 am

    […] a făcut pozele. Ca să echilibrăm informaţia, mi-a trimis mie pozele cu băieţi şi ea şi Oana le vor pune pe blog pe cele cu fete. Armonie deci […]

    Răspunde
  • 4. ggl  |  Aprilie 19, 2010 la 5:21 pm

    #2 wins. Am o prietena care merge cu tocuri de 10 cm pe bicicleta, ca pe jos e mai greu🙂

    Răspunde
    • 5. Andreea  |  Aprilie 19, 2010 la 5:30 pm

      Super. Si eu merg mai des pe tocuri cand am bicicleta la indemana😀

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,543 hits

