Pedalând printre flori

Aprilie 18, 2010 at 2:03 pm 13 comentarii

Ieri ne-am întâlnit la primul Bikewalk din acest an. A fost o plimbare pe piste, printre maşini şi pietoni… Se pare că şoferilor nu le mai ajunge  strada! Mi-e dor de Bikewalk-ul anterior când ne plimbam în voie pe stradă, vorba lui George Hari, „Fie să renască Bikewalkul stradal!”  Ariel ne promite că următoarea plimbare va reveni din nou pe stradă, aşa cum e şi normal!

A fost scurt, dar ca s-o mai lungim,  ne-am oprit la Cinematograful de Vară, unde am avut parte de bucurii din partea organizatorilor:

  • apă, mere, chiar şi o supă pregătită de Tara de la Soup Nights
  • muzică frumoasă
  • proiecţia filmului documentar Auto-mat, despre mişcarea de promovare a mersului pe bicicletă din Praga
  • workshop pentru biciclişti asigurat de Ciclop

A fost foarte frumos, am reîntâlnit o mulţime de prieteni pe care mi i-am făcut la plimbările anterioare, mi-am făcut alţii noi, am pedalat printre flori, am avut parte de laude din partea trecătorilor cărora le-am făcut poftă de o bicicletă.  Am fost şi mici şi mari, şi jupâni şi jupânese, fotografi biciclişti, ingineri, jurnalişti, cu toţii ne-am bucurat de fiecare clipă!

Velobelle chic.

Velobelle din profil

Pe ea am întâlnit-o prima dată în intersecţie la Izvor. E imposibil să nu observi o biciclistă graţioasă pe a ei Gazelle, cu gentuţă turcoaz ataşată de ghidon. Mi-a povestit de soneria-buburuză, care acum e tristă că a rămas fără aripioare.

Velobelle printre flori

Dana a ieșit cu Sofia la biciclit. A reușit să parcurgă tot traseul!

Velobellă cu bicicleta roz

Velobelle cu coșuleț

Tereza cu a ei Vanmoof, pentru cine credea ca există doar una în București, s-a inșelat. Iată și o lady 🙂

Carolina, mândră de bicicleta ei cea nouă. Iată că prezentăm și o „tanti” cu o cursieră, mult așteptată de unii…

Pe 25 septembrie facem curățenie în toată țara! Let’s do it Romania!

Micii bicicliști de la Bikewalk

Organizatori:

Ariel Constantinof

Mai mult Verde, în frunte cu Dragoș Bucurenci, mândru nevoie mare de noul său Brompton

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri, Fete pe biciclete, Trasee de biciclete, cicloturism, ture, VeloBello fashion. Tags: , , , , , .

Bikewalk Cycling Shoes Top Bikewalk Beauties

13 comentarii Add your own

  • 1. Ariel  |  Aprilie 18, 2010 la 8:53 pm

    Wow, cate tipe pe bicle! 😀

    Ma bucur ca v-ati simtit bine si fie ca data viitoare sa pedalam pe carosabil.

    Răspunde
    • 2. Andreea  |  Aprilie 19, 2010 la 2:38 am

      Au fost chiar mai multe 🙂 Surprinzator! Se inmultesc velobellele…

    • 3. Gica Contra  |  Aprilie 19, 2010 la 4:35 pm

      Hehe… Sa fie oare efectul secundar al reclamei de internet pe mobil? Ce „strategic” le-au pus pe chioscuri sa-ti sara in ochi cand iesi de la metrou! Si ce bine se vad din strada mai ales cand stai la stop de mai multe ori.

  • 4. Primele reacţii (poze, filme, articole)… « BikeWalk  |  Aprilie 18, 2010 la 9:29 pm

    […] de la Velobello au fotografiat muuulte fete pe biciclete şi spun că s-au simţit foarte […]

    Răspunde
  • 5. Tereza Valcan  |  Aprilie 18, 2010 la 9:47 pm

    Multumim, a fost un eveniment foarte simpatic si ne-am simtit bine!

    Răspunde
  • 6. Yon120  |  Aprilie 19, 2010 la 1:47 am

    Mie îmi palce tipa brunetă. Eu sunt cam timid şi nu i-am putut cere un nr de tel ori un ID. Puţin ajutor? Cine e. Sunt f înflăcărat după ea. Aş vrea să o pup. :-* pup tipă brunetă.

    Răspunde
    • 7. andu  |  Mai 12, 2010 la 5:13 pm

      tipa bruneta cu ceva rosu pe dedesubt?? si mie imi place…am auzit ca lucreaza pt cei de la freerider… nu stiu daca e adevarat! putem incerca sa aflam!

  • 8. Yon120  |  Aprilie 19, 2010 la 1:49 am

    Şi app. te pup Electra.

    Răspunde
  • 9. ggl  |  Aprilie 19, 2010 la 5:20 pm

    Deci fata cu Gazelle aia cu soneria buburuza si geanta turcoaz are outfit mai fain si mai putin ostentativ decat the cigarette smoking chick with orange hair. But you should really do a poll.

    Poate ar trebui sa-mi montez si eu o narghilea pe bicicleta ca sa fiu mai ‘cool’?

    Răspunde
    • 10. Andreea  |  Aprilie 19, 2010 la 5:29 pm

      La urmatoarea plimbare vom face un concurs cu cea mai frumoasa velobella si vom lasa cititorii sa decida. Azi am decis eu!

  • […] singuri, asa cum am facut si pana acum si cum ne invata oamenii care au initiative laudabile cum e bikewalk-ul, 1 mai cu bicicleta la mare  sau fetele de la Velobello . El ne indeamna sa sta cuminti acasa […]

    Răspunde
  • […] Şi la noi se pot aduna bicicletele în parcare ca la Copenhaga! Cei drept mai rar, dar încet încet acest lucru nu va mai fi o raritate. Metrorex dă semne să ne înţeleagă prin iniţiativa lăudabilă de a monta rasteluri în staţiile de metrou şi de a permite oamenilor să între cu bicicleta în metrou. Acum sunt în dezbateri, dar am auzit că au fost “loviţi” cu mai mult de 600 de mail-uri într-o lună. Nici călătoria cu bicicleta în tren până la munte nu mai este o neplăcere, pentru că CFR-ul a sesizat că sunt din ce în ce mai mulți bicicliști dornici de cicloturism. Numărul bicicliştilor din Bucureşti  a crescut considerabil, vizibil şi la Bikewalk-ul de duminică, însă cel mai mult mă bucură că sunt din ce în ce mai multe fete pe biciclete! […]

    Răspunde
  • 13. Bikewalk revine « Velobello  |  Aprilie 29, 2011 la 9:54 am

    […] din primăvară până-n toamnă la cele mai frumoase plimbări cu bicicleta. Pe 14 mai va avea loc primul bikewalk din acest an. Sperăm să fie cât mai […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 448,991 hits

