Top Bikewalk Beauties

Aprilie 19, 2010 at 2:24 am 2 comentarii

  • Cel mai frumos mod de a merge pe bicicletă

  • Cea mai frumoasă bicicletă

  • Cea mai frumoasă șa

  • Cele mai frumoase coșulețe

  • Cei mai frumoși pantofiori

  • Cel mai frumos outfit

Entry filed under: Fete pe biciclete, VeloBello fashion. Tags: , , , , .

Pedalând printre flori Tweed Run 2010

2 comentarii Add your own

  • 1. ggl  |  Aprilie 19, 2010 la 5:09 pm

    Eu am vazut si bici mai faina tot rosie dar cu jenti verzi, insa din pacate nu i-am facut poza, decor de bici mai fain (margarete albe pe bici albastra, am poza) si outfit mai fain (fara tigara) la o prietena (am poza dar trebuie sa cer voie).

    Răspunde
  • 2. Smaranda  |  Mai 5, 2010 la 3:17 pm

    mie-mi place mai mult janta portocalie si cureaua bicicletei sin prim plan decat pantofiorii rosii

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 52 de urmăritori

Blog Stats

  • 444,497 hits

