Pune-ți costumul și cravata, fusta și jacheta și hai pe bicicletă!

Aprilie 27, 2010 at 9:56 pm 1 comentariu

Știți că v-am povestit cât e de mișto să vii cu bicicleta la serviciu și cât de norocoasă sunt că firma a montat un rastel în parcare. E un rastel spațios, de 16 locuri, care pe timpul verii e neîncăpător.

Pedalez dimineața, în forfota traficului, trec ușor pe lângă coloana de mașini și-mi văd de drumul meu. Invariabil fac 20 de minute până la birou și asta fără să fiu vitează (sau viteză).

Merg într-un ritm ușor, pentru a nu transpira, deși vara îmi iau un tricou de schimb. Iarna mă îmbrac nici foarte gros, nici foarte subțire și întotdeauna am o pelerină în geantă. E o pelerină de ploaie roșie, pe care o împachetez rapid într-un buzunar – e luată din Decathlon și e foarte practică.

Întotdeauna ajung zâmbitoare la serviciu pentru că mă simt bine când pedalez, mă bucur de libertatea de a nu depinde de alți participanți la trafic și nu stau la semafor decât o dată, până se face verde. Probabil dacă mergeți cu mașina știți socoteala aia…hmm, mai prind de 2 ori semaforul, dacă am noroc și se mișcă ăsta din față. Din șaua bicicletei văd doamne stresate că întârzie, fumează grăbite o țigară sau se plictisesc uitându-se în oglindă. Văd oameni încolonați pe stradă, câte unul în mașină, bucuroși de confortul spațiului lor mic. Dar eu am tot spațiul din lume, în jurul bicicletei mele!

Am și muzică (în căști), pot bea cafeaua care stă în coșuleț și-mi pot ține geanta pe ghidon sau portbagaj. Asta e…nu mă pot machia în oglindă! Dar sunt sigură că ziua îmi începe bine, când pedalez spre serviciu.

Experimentează și tu mersul pe bicicletă dimineața, la birou, participând la plimbarea organizată de BATE ȘAUA, în parteneriat cu asociația JCI București. Evenimentul se desfășoară sub forma unei defilări de bicicliști în ținută „business”. Participanții pot veni cu bicicleta proprie sau pot închiria una gratuit de la organizatori.

Programul va fi următorul:

  • 08:30-9:00 întâlnire cu presa și înregistrarea participanților în fața Muzeului de Geologie, Piața Victoriei;
  • 09:00 startul paradei;
  • 09:30-10.30 mic dejun și workshop (Terasa Promenade) cu scopul de a găsi soluții de parcare a bicicletelor la birou.

Deplasarea se va face pe banda pentru biciclete de pe Sos. Kiseleff, în șir indian. Traversarea intersecțiilor se va face prin locurile special amenajate, cu respctarea regulilor de circulație.

Mai multe detalii găsiți pe site-ul www.businesspebicicleta.ro

Entry filed under: Bike to work, Evenimente, întâlniri, anunţuri. Tags: , , , .

Viaţa pe două roţi povestită de Sandra Scarlat Before and after

1 comentariu Add your own

  • 1. Mariana  |  Iunie 11, 2010 la 12:14 pm

    Hello! Si eu merg aproape in fiecare zi cu bicicleta la serviciu, profitand de faptul ca pot ajunge acolo mergand doar pe pistele de bicicleta. Dar atat eu cat si alti biciclisti avem o mica problema si ma gandeam ce putem face sa o rezolvam: pista de bicle de pe Splai, cea care merge de la Unirii la Eroilor, de-a lungul Dambovitei, mai are putin si se transforma intr-un tunel de crengi infrunzite. Din 5 in 5 min trebuie sa iti bagi capul la cutie ca sa nu-ti ramana prin copaci… Cea mai deranjanta portiune este cea intre Sos. Cotroceni si urmatorul pod dupa Eroilor… Ce putem face sa determinam primaria sa tunda acei copaci a.i. sa nu mai incomodeze biciclistii?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 453,654 hits

