Update

Mai 12, 2010 at 8:20 pm 10 comentarii

Sponsorii evenimentului:

Parteneri media:

Dragi prieteni,

Evenimentul Skirt Bike a ajuns la urechile tuturor. Lumea se pregătește, se aranjează, vorbește, ciripește…deja nu mai pot împărți invitații pe stradă. Mă simt bucuroasă să aud de la cei cu care mă întâlnesc : ”Nu  îmi mai da. Merci. Voi veni. Am auzit de asta.”  Vă mulțumesc vouă, care ne sprijiniți și dați vestea mai departe!

S-au alăturat de curând și alți sponsori și parteneri media. V-aș ruga să updatați  anunțul/afișul postat la voi pe site/blog.

Vă mulțumesc!

Cui mă adresez:

The One, FreeRider, Green Report, Cosmopolitan, Mbike, Hotcity, Velorutia, BateSaua, Bicla.ro, ArielBikewalk.ro, Mai Mult Verde, Dor de duca, Bikepress, Hipmag, Liber in miscare, Metropotam, Extremeaddict, Ce se intampla doctore, CharityGift, Cu bicicleta.ro, Stiri de bine, Pedaleaza.ro, Cei mai frumosi ani.ro, Ubix.ro, StyleDiary, Bogdan, Florena, Vulupe, Stiri de 10, ZtB, infoportal.ro, Alina, Cati, Miruna, ezilnic.ro, Vlad

+ acelora pe care am omis să îi menționez.

Entry filed under: Evenimente, întâlniri, anunţuri, Fete pe biciclete, SKIRT BIKE. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Invițatie la SkirtBike De pe două roţi mai mari, pe două roţi mai mici

10 comentarii Add your own

  • 1. ggl  |  Mai 12, 2010 la 11:38 pm

    La voi în Bucureşti de ce orice eveniment e o chestie comercială cu zeci de sponsori pe afiş.

    Răspunde
  • 2. OanaVeloBello  |  Mai 13, 2010 la 12:26 am

    Asta pentru ca toata lumea ne sustine si vrea sa ne fie partener!!! Zi tu, cum sa refuzi. Iar sponsorii premiza fetele, le dau cadouri si ne ajuta sa mediatizam evenimentul. Abia astept, sper sa fim multe, o sa-ti para rau ca nu poti veni sa ne faci poze.

    Răspunde
    • 3. ggl  |  Mai 14, 2010 la 7:36 am

      Şi eu sper să fiţi multe.

  • 4. oanamarrria  |  Mai 13, 2010 la 5:02 pm

    ggl, nu stiu de ce o spui de parca ar fi un lucru rau. Cu cat mai multi sustinatori, cu atat mai bine. 🙂

    By the way, Oana, minunata ideea! Si noi va sustinem. 🙂

    http://www.hypestreet.ro/fuste-pe-biciclete/2010/05/13/

    Răspunde
    • 5. Andreea  |  Mai 13, 2010 la 5:10 pm

      wow … cata culoare e pe straduta voastra acolo 🙂

  • 6. oanamarrria  |  Mai 13, 2010 la 5:57 pm

    we love colour, yes! 😀

    Răspunde
    • 7. Andreea  |  Mai 13, 2010 la 5:59 pm

      Sa vad eu cat de colorata iti va fi fusta la SkirtBike:P

  • 8. oanamarrria  |  Mai 14, 2010 la 11:01 am

    din păcate, eu o să fiu plecată din oraş..:(( o să trimit un escadron de fuste prietene în locul fustei mele…:( şi nu pot decât să sper că o să se repete grozăvia.

    Răspunde
  • 9. alma  |  Mai 14, 2010 la 3:03 pm

    Pentu cine n-are bicicleta se gaseste de inchiriat acolo?! putem primi o recomandare?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Blog Stats

  • 448,738 hits

