SkirtBike prin ochii voştri

Mai 18, 2010 at 2:23 am 14 comentarii

M-am simţit tare bine să mă aflu printre atâtea fete cochete şi vesele. Sinceră să fiu, dacă nu aş fi organizat eu SkirtBike, nu ştiu dacă aş fi avut atât de mult curaj ca ele, să ies în fustă în prag de ”furtună”,  precum anunţau panicaţi meteorologii. Multitudinea de culori vii, buline, floricele şi un balon galben ca un soare deasupra fiecărei biciclete, plus clinchetele clopoţeilor, marcau trecerea convoiului de fete. Nici şoferii nu mai claxonau nervoşi, fiind fermecaţi de Miţele din Bucureşti. Sunt fericită că am organizat acest eveniment alături de Oana, Elena, Simona, Tereza şi alţii care ne-au ajutat. Mă bucur că am adus atâtea bicicliste la un loc şi sunt convinsă că ploaia le-a ţinut pe multe departe de pedale. În sfârşit femeile merg cu stil pe bicicletă în Bucureşti! Felicitări doamnelor!

Cum au văzut fetele plimbarea noastră?

Miky crede despre SkirtBike că este un ”super eveniment, un fel de paradă a biciclistelor chic” şi se bucură că s-a numărat printre acestea.

Ce nu a fost bine? ”Singurul lucru care ne-a tăiat un pic cheful a fost ploaia care a devenit torenţială pe la  jumătatea traseului. ”

Ce a însemnat SkirtBike pentru ea? ”Cu ocazia aceasta am donat şi 2% din impozitul pe venit organizatorilor -€“ asociaţiei Bate Şaua să Priceapă Iapa, care are ca obiectiv principal dezvoltarea culturii bicicletei în România ”

Ce îşi doreşte de la SkirtBike? ”As vrea să le mulţumesc organizatorilor pentru ideea minunată pe care au avut-o şi le doresc să aibă cât mai multe astfel de iniţiative, deoarece a fost un eveniment care m-a făcut să simt că trăiesc într-un oraş civilizat! ”

Laura şi-a pregătit pelerina şi a pedalat curajoasă alături de vreo 150 de velobelle. ”Cu fustiţă şi tocuri, cu pelerină din dotare… am arătat un picuţ cam colorată, dar m-am simţit foarte bine.  Am văzut 150 de fete cărora nu le-a fost frică de ploaie şi au ieşit din casă cu fustiţe şi tocuri fără nicio problemă. Adică, baieti… noi suntem nişte curajoase. ”

Ce i-a plăcut la SkirtBike? ‘dupa ce toţi clienţii Clubului ne-au aplaudat când am venit, am mai primit cadouri de la Avon şi reviste Les Nouvelles Estetique şi reduceri diverse la biciclete şi fustiţe. Per total mie mi-a plăcut tare mult. Aşa de mult că am rămas la Clubul MTR până pe la vreo 12 noaptea să sărbătorim reuşita marşului. ”

Cum priveşte ea SkirtBike-ul? ”ca pe un marş care a dorit să încurajeze mersul elegant pe bicicletă. Este mult prea mult trafic în oraş ca să mai folosim în exces maşinile, prin urmare bicicleta este cea mai bună soluţie. ”

Oana crede ca a fost interesant să combine feminitatea cu bicicleta, mai mult decat atat, a cuprins-o virusul pe două roți.

”De cele mai multe ori, avem tendința de a spune că bicicleta echivalează cu purtarea pantalonilor. Mai mult de 150 de fete au demonstrat ieri că nu e un coșmar să porți fustă pe bicicletă. ”

Ce crede despre SkirtBike? ”Dincolo de miza evenimentului, aceea de a încuraja mersul fetelor pe bicicletă, pentru mine, a fost o manifestare a feminității. Un altfel de a spune că: Sunt diferită, dar pot face aceleași lucruri ca și tine, bărbatule!”

Ce i-a plăcut la SkirtBike? ” M-au impresionat în mod plăcut ținutele și numărul fetelor pe bicicletele. Mă bucur că există astfel de evenimente și că am avut ocazia chiar să direcționez cei 2% din venitul de anul trecut pentru susținerea proiectelor lor viitoare.

Nici pe Giulia ploaia nu a împiedicat-o să iasă din casă.

Ce i-a plăcut la SkirtBike? ”Am fost întâmpinate cu flori, cu baloane, pe care le-am personalizat fiecare cum a ştiut mai bine. Al meu a avut scris ” Bike Diva” pe el, asta până când l-a spălat ploaia. Sunt super încântată de gentuţa mea de bumbac personalizată cu logo-ul evenimentului. O voi purta cu mândrie de ghidonul bibicletei de acum înainte.  ”
Urările Giuliei: ”Le mulţumesc fetelor de la VeloBello pentru organizarea evenimentului. Voi participa în continuare la evenimentele de genul acesta, pentru că nu îmi place atitudinea şoferilor vis-a-vis de biciclişti, asta 1 la mână, iar pistele de bibicleta din Bucureşti sunt un fel de ”€œuneste gurile de canal” în general, nu sunt îngrijite cum trebuie şi nu sunt suficiente. Orice eveniment care ne face vizibili şi ne poate face auziţi, ca utilizatori ai mijloacelor de transport pe două roţi, va avea întotdeauna susţinerea mea.”

Voi ce credeţi? Ce a fost bine şi ce a fost rău? Ce doriţi de la viitorul SkirtBike?

Sursa foto: Bicla.ro

Entry filed under: Fete pe biciclete, SKIRT BIKE, VeloBello fashion. Tags: , , , , , , , .

SkirtBike SkirtBike-repetabilitate şi replicabilitate

14 comentarii Add your own

  • 1. » Blog Archive » Skirt Bike si o mica ploaie  |  Mai 18, 2010 la 8:02 am

    […] m-ai invitat Ce au mai scris altii George Hari cubicicleta.ro Time4fashion velobelo Iuliana Manea Velobela Oana You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a […]

    Răspunde
  • 2. George Hari Popescu  |  Mai 18, 2010 la 11:49 am

    Ştiţi cum aţi putea mulţumi participantelor că au venit? Organizînd în continuare SkirtBike, măcar o dată pe lună.

    Răspunde
  • 3. cati  |  Mai 18, 2010 la 1:27 pm

    Da, ar fi frumos un SkirtBike in fiecare luna 🙂

    Răspunde
  • 4. miky  |  Mai 18, 2010 la 1:32 pm

    George cred ca vrei sa ne bagi la cheltuieli, daca se organizeaza lunar Skirt Bike trebuie sa mergem la shopping de rochite si fustite, pentru ca trebuie sa fim la inaltime de fiecare data 🙂
    Va multumesc ca m-ati pus si pe mine in post!
    Va pup!

    Răspunde
  • 5. prichiluna  |  Mai 18, 2010 la 1:57 pm

    Cate un Skirt Bike la inceput de sezon, de primavara pana toamna, cred ca ar fi potrivit pentru a avea o imagine asupra evolutiei numarului biciclistelor in capitala.

    Răspunde
  • 6. Elena  |  Mai 18, 2010 la 1:58 pm

    Si eu pledez si pedalez pentru un Skirt Bike in fiecare luna…Abia astept urmatoarea intalnire (sper cat mai curand) 🙂 …la fel si prietenele mele care nu au venit din cauza ploii, dar mi-au promis ca data viitoare vor fi mai curajoase 🙂

    Răspunde
  • 7. laura  |  Mai 18, 2010 la 4:27 pm

    si eu as vrea o data pe luna. si… o prietena din constanta mi-a sic ca ar vrea si la ea in oras… nu se poate organiza si in alte orase?

    Răspunde
  • 8. OanaVeloBello  |  Mai 18, 2010 la 7:31 pm

    Eu vreau un SkirtBike pe strada! De la Unirii la Romana si apoi pana in Herastrau. Si daca se poate…mai mult soare 🙂

    Răspunde
    • 9. Andreea  |  Mai 18, 2010 la 7:45 pm

      Doar de la Unirii? planul A era din Tineretului….

  • 10. George Hari Popescu  |  Mai 18, 2010 la 7:57 pm

    Ei, şi eu vreau o plimbare numai a băieţilor, cu pălării, dar o dăm în diverse…

    Răspunde
  • […] Bello s-au incumetat sa pedaleze prin ploaie si nu oricum ci in fustite. Si pentru ca tot am fost intrebat, uite cum s-a vazut SkirtBike prin ochii […]

    Răspunde
  • 12. Velobello SkirtBike în MBIKE « Velobello  |  Iunie 2, 2010 la 6:13 pm

    […] Începând de vineri, o puteţi găsi în  Inmedio, Hiparion şi magazinele de biciclete. Fetelor, nu ezitaţi să o cumpăraţi…veţi găsi sfaturi utile, poveşti frumoase, relatări ale evenimentelor biciclistice din luna mai şi cine ştie, poate o fotografie de-a voastră de la SkirtBike! […]

    Răspunde
  • […] în rândul doamnelor şi domnişoarelor. Cel mai important eveniment din 2010 a fost pentru noi Skirtbike-în fustă pe 2 roţi, pe care promitem că îl vom repeta  şi în 2011. Acum un an am început colaborarea cu revista […]

    Răspunde
  • 14. Doi ani de Velobello « Velobello  |  Aprilie 12, 2011 la 5:10 pm

    […] destinat lor. Dincolo de miza evenimentului, de a încuraja femeile să meargă pe bicicletă, SkirtBike a fost o adevărată manifestare a feminităţii. Niciodată nu am văzut atâtea bicicliste cochete […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,703 hits

