Bikewalk printre prieteni

Mai 31, 2010 at 5:27 pm 7 comentarii

Bikewalk e din nou pe stradă! Am fost mulţi şi cuminţi. Am râs, am vorbit, am pedalat…deja ne cunoaştem cu toţii. Am stârnit din nou curiozitatea pietonilor şi a şoferilor. ”Iar biciclişti, iar sunt mulţi, iar pedalează. În ce scop? E vreo manifestaţie? ” Pedalăm pentru că ne simţim bine, pentru că aşa ne place nouă, pentru că suntem mulţi, pentru că suntem prieteni.

Ne-am întâlnit în Parcul Tineretului la ora 18.00.  Lume veselă, colorată şi multe fete cochete:)

Am trecut pe la Universitate, apoi pe la Romană. Câţiva şoferi mai morocănoşi au început să claxoneze, dar s-au liniştit repede. Aş zice că erau mai impacientaţi atunci când un reprezentat al Poliţiei Rutiere îi ţinea de tot în loc. Aşa s-au mai strecurat printre noi. Aş putea spune că am fost cât de cât civilizaţi şi nu am încălcat regulile de circulaţie. Treptat vom învăţa unii de la alţii şi va fi mai bine.  E mult mai frumos aşa, să ne plimbăm liberi, fără a mai sta în audieţe la Primărie ca în final să primim acelaşi răspuns: ”nu putem măi copii. Blocaţi tot traficul. Pe piste nu se poate?” şi multe alte DE CE-uri.

Am crezut că traseul va fi până la Ateneu. Aşa anunţa Ariel. Însă pentru că ne simţeam bine şi pentru bucuria de a merge cu bicicleta, am continuat  pe Calea Victoriei, până în Parcul Izvor.

Pe drum am vorbit cu Georgia, nelipsită în ultima vreme de la plimbările noastre. Abia aşteaptă să vină vacanţa, să pedaleze în voie şi să participe la concursurile de biciclete.

Ne-am relaxat în parc, am mâncat îngheţată şi am planificat viitoarele întâlniri. A fost foarte frumos. În sfârşit nu mai întreba nimeni: ‘‘ Doar atât? ” Aşa ar trebui să fie mereu! Le-am mai amintit şoferilor că existăm, le-am demonstrat autorităţilor că ne descurcăm şi fără ele, fără a provoca haos. Am râs, am pedalat, am legat prietenii…

Mi-au lipsit câţiva prieteni – Oana – a cam tras chiulul de la promenadele de anul acesta; Hari cel mic – care în dimineaţa de ieri a participat la un concurs de biciclete şi a luat locul 2! da…are doar 6 ani şi jumătate; George – cred că se dădea pe Biclă în altă parte, Bogdan – învârtea lanţul politic în loc de cel al bicicletei.

La final, am ciocnit o bere pentru reuşita noastră în centrul vechi al Bucureştiului şi Ariel ne-a arătat mândru – cel mai frumos tricou cu biciclete.

Mai multe fotografii găsiţi pe noua noastră pagină de Facebook şi vă invit să vă alăturaţi grupului Velobello.

Spor la pedalat!

Entry filed under: Cafeneaua biciclistă, Fete pe biciclete, Trasee de biciclete, cicloturism, ture. Tags: , , , , , , .

Biciclete şi poezie Pledare pentru pedalare

7 comentarii Add your own

  • 1. Ariel  |  Mai 31, 2010 la 7:53 pm

    Supeeeeeeer! Multumesc ca ati venit! Ma bucur ca v-ati simtit bine. 🙂

    Superbe poze. 😀

    Răspunde
  • 2. Fuse şi Bikewalk #2 pe 2010 « BikeWalk  |  Mai 31, 2010 la 7:59 pm

    […] PS: Au scris şi au pus poze şi fetele de la VeloBello! […]

    Răspunde
  • 3. Bogdan Antohe  |  Mai 31, 2010 la 8:27 pm

    Foarte tare. Mă bucur că aţi pedalat în aşa condiţii (de voie şi vreme bună, pe stradă).
    Îmi pare rău că nu am ajuns. Chiar lanţuri politice nu învârteam (mi-a plăcut formulă :p). Eram pe drum la ora desfrâului, în minunatele trenuri ale patriei.

    Răspunde
    • 4. Andreea  |  Mai 31, 2010 la 10:14 pm

      da a fost super! Mai ales finish-ul. Arata ca in pozele din Copenhaga…

  • 5. George Hari Popescu  |  Mai 31, 2010 la 9:20 pm

    Eu mă dădeam cu bicla cu iubita mea, că doar era ziua ei! Mă bucur că a ieşit bine şi că aţi fost mulţi. Şi eu voi ieşi neorganizat în curînd noaptea, ba poate chiar voi ieşi în grup pe ploaie, este o idee care mi-a venit azi.

    Răspunde
    • 6. Andreea  |  Mai 31, 2010 la 10:11 pm

      Hehe…La multi ani ! 🙂

      De cateva zile ma prinde 12 noaptea pe strada si e superb. Putine masini, liniste, toata strada e a mea. M-am plimbat si cu Oana si de fiecare data ne-am gandit la tine. Trebuie sa facem Ciclopromenada dupa miezul noptii. Ca la inceput !

  • 7. Ana-Maria Radu  |  Mai 31, 2010 la 11:05 pm

    Pentru ca lui Hari (cel mare) i-a scapat ceva de o plimbare cu bicla, eu asta am si facut in seara asta, cu toata avertizarea de cod galben.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


SkirtBike

SkirtBike

Bicicletăria velobello

Calendar cu biciclete

Susţinem

Let's Do It, Romania!

Arhive

Te anunţăm pe e-mail când scriem pe blog

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Blog Stats

  • 451,703 hits

